26 Şubat 2010 Cuma

CCO : COSMETICS COMPANY OUTLET ISTANBUL



Ben de sonunda bu ucuzluk diyarına gidebildim. Güzellik parayla mi emekle mi?? nin bloğunda okumuşsunuzdur. Alışveriş yapabilmek için önce kart başvurusu yapıyorsunuz. Ufak bir başvuru formu. İsim, adres,mail gibi basit bilgileri girdikten sonra hemen kartınızı veriyorlar. Kartlar hazır zaten...
İçerinin dekorasyonu birebir ABD deki CCO'lar ile aynı ama fiyatlar çok az daha ucuz :D Oraya mümkünse makyajı seven biri ile gidin. Alışveriş sevmesi gerekmez. Makyaj ayrı bir olay.Alışverişe deli olan biri eğer makyaj malzemelerine karşı farklı bir ilgisi yok ise kesinlikle alışverişi burnunuzdan getirecektir :p Ben Mac'in bu yılbaşının koleksiyonundan 2 palet aldım... Just Makeup 'ın bloğundan renklere ve detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz... Mac'ten Hello Kitty paletlerini, yine yılbaşı için hazırlanan bazı setleri, geçen senenin yılbaşı palet ve pigment setine, stick kapatıcılarına, Estee ve Clinique'in bir çok ürününe, Bobbie Brown'nın bir çok tekli farına vs... ulaşabilirsiniz. Cennet gibi. Bizi ABD bağımlıllığından kurtardığı için ayrıca teşekkür ediyorum bunu akıl eden ELCA Kozmetik yöneticilerine...

İşte benim aldıklarım:


10 yorum:

Esra E. dedi ki...

güzel günlerde kullan tonlar cok hoş çok sevdim.

LittleDumBlonde dedi ki...

Canım beni referans vermen çok hoş :) tşk ederim.
Güle güle kullan aldıklarını, farlar şahane. Kahveli olanı ben de aldım. Dediğin gibi makyaj severle gitmek ve birbirini gaza getirmek lazım :))

Lokum Hanim dedi ki...

ay bende de var bu paletten sagdaki:) Rahat herseyle uydurup kullaniyorum :)

nily21 dedi ki...

ben bu ELCA Kozmetik'e sesleniyorum..Ankara'ya da gelin!!!!!!!

zivizivi dedi ki...

harikalar. bende gitmek istiyorum yaa :) yerini tam olarak tarif edebilir misin canım ?

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

herkese teşekkürler... :)
@LittleDumBlonde : ne demek canım :)
@zivizivi : Maslak "Sun Plaza" yeşil camlı gökdelen... ayazağa tarafında. istanbul büyükşehir belediyesi web sitesinde adres arama butonundan daha detaylı görüntüye ulaşabilirsin... :)

.: Renkli Bilezikler :. dedi ki...

merhaba...adresini verdiğiniz yerin adı nedir? Sun Plaza'dan direk satış yapılıyor mu?

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Sun Plaza2ya girince girişteki görevliler yeri gösteriorlar zaten. Yeri 1. katta. Güvenlikten geçtikten sonra sağdaki kapanın ardındaki merdivenlerden 1 kat çıkınca kapıdan 1.katın içine giriyorsunuz ve hemen sağda CCO duruyor...

.: Renkli Bilezikler :. dedi ki...

harika! o zaman muhakkak uğramalıyım. teşekkürler!

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

paletlerin bir tanesi 38tl...mutlu alışverişler :p

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails