3 Mayıs 2011 Salı

Alişveriş-Haul: Chiccy, Skindinavia, Japon Maske

İlk Trendyol'da görmüştürm bu saat kolyeleri ama masrafa girmeye ne gerek var şimdi sanki ihtiyacım varmış gibi dedim. Hatta pazardaki aksesuarcıda da görmüştüm. Gider oradan alırım demiştim. Ama gelin görün ki pazardakiler de silinip süpürülmüş. En azından hoş bir model kalmıştı her ne kadar istediğim  kalmamış olsa da . Markanın kendi sitesinde de hemen hemen bütün modeller bitmiş. Kalanlara bakma için TIK TIK

Köstekli saatlere senelerdir ilgim vardır ama bir türlü içime sinip te alamamıştım. Sonunda artık almam lazım diyerek alıverdim. Aslında bulursam ileride gerçek bir köstekli saat alacağım.



Limango'da Skindinavia indirimi vardı. Fiyatlarının uygun olduğunu görünce bir tane kapıverdim. Bugün geldi, henüz denemedim ama kokusu güzel. Hafif parfümsüz bir kokusu var ve gerçekden dendiği gibi cildinizde varlığını hissetmiyorsunuz. 50TL gibi bir fiyatı vardı. Tam hatırlamıyorum. Bridal olanını tercih etmemin nedeni ise daha fazla özelliğinin yazılı olması. Gerçekde farkı nedir bilmiyorum. Cilt tipine göre özeliklerin değişebileceğine inanıyorum ama makyajı tutma özelliklerinin ne kadar değişebileceği hakkında bir fikrim yok.




Bir de alışveriş yasağından önce şu meşhur Japon siyah nokta temizleyici maskeyi aldım. Oldukça kullanışlı. Bantlardan daha iyi çünkü yüzün kıvrımlarına ürünü yedirip temizleyebiliyorsunuz. Ben beğendim. Bir şekilde imkanınız olursa deneyin derim.


8 yorum:

Gezi/yorum... dedi ki...

Rahmetli dedemin köstekli saati vardı simdi hatıra olarak saklıyoruz. bana onu anımsattı.. bu saatte çok güzelmiş güle güle kullan

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Teşekkürler :) Benim de rahmetli büyükbabamın varmış bir ara ama zamanında ne yaptılarsa artık yok. Ah' antikalara bayılıyorum!

Gezi/yorum... dedi ki...

bende bayılırım antikalara, tarihi değeri olan yaşanmışlık izleri tasıyan o eserler ayrı bir dünyaya götürür beni

tubiss dedi ki...

o maske yasaktan sonra elime ulaşmıştı Allah'tan :) beğendim ama 2 gün sonra yine çıktılar gibi geldi yüzümü temizleyip kullandığım halde sanki siyah noktaları değil de üzerindeki ölü deriyi temizliyormuş gibi geldi bu hafta bir daha denemem lazım

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

burundakileri alıyor da yüzün diğer kısımları idare eder şekilde temizliyor. Bir de ben burun bantlarını da bunu da yağlı cildime uyguluyorum. Temizledikten sonra yaparsam 1 nokta dahi temizlemiyorlar.

tubiss dedi ki...

aaa valla temizlemeden yapması daha keyifli olacak desene :D çünkü bir kere temizle maske sür bir daha temizle fln :S
he bu arada noluur kuşun fotolarını çeek :))

bakimblog dedi ki...

skindinavia bridal dan memnun musun? ben no more shine ı kullanıyorum uzun zamandır. bitmek de üzere, değişik bir şeyler alayım diyordum :)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Ben pek bir etkisini görmedim. Bitince almayı düşünmüyorum hatta. Kullanmasamda göz makyajımvs. zaten duruyor. Ben allığım dursun istiyordum ama onda da pek etkisini görmedim. O halde ne işime yarıyor? :p

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails