16 Mayıs 2011 Pazartesi

Oriflame "Colorfull" Ruj "Sweet Pink

Adı gibi bir renk. Yumuşacık, kremsi bir yapısı var. İçinde belli belirsiz ışıltıları mevcut. Bir de lip plumper özelliği var ama kısa süreli kan dolaşımını hızlandırıyor ve dudaklarda rahatsız edici bir his bırakmıyor. Bu konuda oldukça fazla ürün kullanmış biri olarak benim için acısı çok az.

Tek kötü yanı kokusu. Bazılarına itici gelmeyebilir, bazıları da benim gibi sevmeyebilir. Tam öyle bir koku. %50 seveni olur, %50 de sevmeyeni.

Rengi çok güzel ama :D Nemlendiricili ve yumuşacık olduğu için hemen bitiririm.

Fiyatı 22.90TL ama indirimden 15,90TL'ye aldım.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

kokusu benim açımdan da çok itici ama bu renk çok naturelmiş bir dahaki indirimde kapıverilecekler listesine girdi bile:)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

öyle güzel renkler var ki, bir de yumuşacıklar ama o koku beni bitiriyor. Ben de çaresi vanilyalı gibi kokulu ve tadı olan dudak nemlendiricilerini üstüne sürüyorum.

sevda s. dedi ki...

Ne kadar güzel bir renk, güle güle sür.

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails