27 Mayıs 2011 Cuma

Bioxcin - Bioder Markafoni Siparişi

Daha önce haberini vermiştim. Ben de hemen kapıverdim. Aslında Bioder'den 2 tane almak istiyorudum ama toplamda fazla tutunca 1 tane aldım. Zaten bir şişeyi 3 gün kullanıyorsunuz ve bütün vücuda yetiyor. Zaten ben bacaklarıma kullanmayacağım çünkü direk lazer olayına gireceğim bacaklarımda. Doktorumuz bikini bölgenize lazer yaptırmayın dediği için sonucundan çok memnun kaldığım Bioder ile devam edeceğim.

1 şişe 2 kişiye bol bol yetiyor. Bikini bölgesi ve koltuk altı için. Sonrasında koltuk altıma dKardeşimle birlikte kullanıyoruz. Tüy ve kılları inanılmaz azaltıyor. Bu sanırım 4. ya da 5. alışım olacak. Zamanında jilet vurduğum yerlerde tek kökten çıkan birden fazla kılı bile yok etti.

Bioxcin ise babama. Saçlarında kel olacak kadar hiç dökülme olmadı ama ince telli saçları olduğu ve saçlarını kuvvetlendirmesi için kullanıyor bu serumu. Yıllık bakım olarak. Biz almasak aklına gelmez, o yüzden biz de kardeşimle bunu fırsat bulup babalar günü hediyesi yapalım dedik.

Fiyatları mükemmeldi. Bir daha görürseniz kesinlikle kaçırmayın!!!  Ucuzluğunun nedeni ise ambalajdaki baskı hatası gördüğüm kadarı ile, sanıyorum ki. Markafoni için TIK TIK

5 yorum:

Adsız dedi ki...

bioderle ilk kez 4 sene once tanısmıstım devam etmek ıstemıstım ama olmadı kısa surede bır sonucta alamamıstım ama sen begenmıssın alıp uzun sure denemelıyım lazer yaptırmayı hıc dusunmuyorum cunku tanıdıgımızın lazer epılasyon yapan salonu var o kendıne bıle yaptırmıyor banada bence yaptırmamalısın dedı o yuzden korkuyorum :)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

ben bacaklardan birşey olmaz deyip oraya gözümü karartıp lazer yaptırmak istiyorum çünkü devamlı yara falan oluyor, kızarıyor.

Bu ürünü ise dediği gibi, epilasyonu akşam yapıp sürüp yatıyorum. Böylece kıllar kökünden ilk alındığı anda ilaca maruz kalıyorlar ve sabaha kadar da silinmemiş oluyor. Bir de etrafa bulaşmaması için bir süre, cilt iyice emene kadar bekle. sonrasında streç filmle de kapatabilirsin üzerini. Bir de ben doğuştan biraz şanslı doğmuşum. O yüzden bende etkietme süresi daha kısa olmuş olabilir :D

xcelis dedi ki...

ya yanarım yanarım halen kaçırdığıma yanarım bizde bioxin kullanıyoruz üstelik 10tl indirim çekim vardı bi baktım bitmiş yaa :( inşallah yine girer indirime
güle güle kullan canım
iyi haftasonları

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

teşekkür derim canım. hafta sonu geldi değil mi :) herkese mutlu mutlu haftasonları...

Adsız dedi ki...

güle güle kullan canım,bioder iyii ama bioxcini sevmiyorum ben;kullanmayı bırakınca sil baştan oluyor:D

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails