13 Mayıs 2011 Cuma

Pancake&Cupcake

Ihop'tan da iyi pancake yaparmışım hihihihihihi :D İlk denememde müthiş bir sonuca ulaştım. Afiyetle de mideye indirdim. Oh!

Cupcakelerim light oldu çünkü buttercream yerine süt kreması yaptım. Evet süt yerine kalıp margarin atıyorlar. Feciiiiiiiiiiii...

Panceklerde işin sırrı kıvam ve malzemelerin çok iyi karışması. Krema kıvamında olacak. Kek hamurundan biraz daha katı. 1 yumurta, 1,5 bardak un, 1 bardak süt, kabartma tozu, karbonat (acısını azaltmak için birkaç damla limon), 1 çorba kaşığı pudra şekeri, 1 çay kaşığı tuz, 25gr. margarin, birazcık da sıvı yağ.

Pişirirken önceden ısınmış ve yağ ile silinmiş tavamıza yüksek ateşteyken atıyoruz ve attıktan 10sn. snra altını kısıyoruz ki içi pişsin. Neden böyle yapıyorum çünkü şeklini koruyor, yani etrafa yayılmıyor.

Ben oburluğumdan myanına çilek falan kesmeye üşenip şu şekilde mideye indirdim. Beni gözümü döndürüp kalorilere boğan Lacivert Ojeli Kız'a buradan teesüflerimi gönderiyorum. Yapılmaz öyle güzel lezzetler. Sonra insanın içi kalıyor ve yapıyor :p Tatlılara sardım bu aralar. Mutfakla aram soğumuştu tekrar döndüm.

4 yorum:

Unknown dedi ki...

umarım bi tane falan artmıştır en az bi tane:D

buket dedi ki...

haftasonunu sen post yayınladğın zamanlarda daha çok seviyorum keşke video da çeksen =)

New York Lover D. dedi ki...

Enfes görünüyorlaaaar! :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

canım çekti keşke görmeseydım :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails