17 Nisan 2011 Pazar

Alışveriş - Haul: CCO İstanbul - Bir ELCA Macerası

İnsanın stresini ya da daha çok kadının stresini azaltan başka birşey var mı? He kredi kartı ekstresi sonradan bozsa da moralleri o mutluluğa değer. :) Benim sonum How I Met Yor Mother Lily'ye benzeyecek bu gidişle ya da Alışverişkoliğin İtiraflarındaki gibi loto çıksa diye bekleyeceğim :p hihih..

Neyse efenim aldıklarım şunlar. Aslında tamamen ihtiyaçlarımı aldım. Gereksiz alışveriş yok yani :)

Clinique tonikler favorim ve uzun yıllardır da kullanıyorum. Hep 3 numara kullanırken yaşımın 30'a dayanması ile kırışıklıklardan korktuğum için 2 numara almıştım ama sivilcelenmelerde hep 3 numarayı arar oldum. CCO'da görünce hemen alıverdim. Fiyatı süper 30TL. 2 ve 3 numaranın fiyatları uygun. 2 de 35TL idi. 1 ve 40-50 gibi bir fiyat yazıyordu ama tam emin değilim fiyatlar karışıktı çünkü. Küçük boyları da mevcuttu.

Refill farlar 5TL. Aynı renklerin kutulu olanları 10TL. Benim aldığım renkler Prussian(laivert) ki mağazadan normal fiyatına aldığım ve içimi yakan far bu, Tete-aTint(açık sıcak kahve). Tartan Tale'in hemen hemen birçok ürünü vardı. Pigmentleri almak istiyordum ama önceliğim başka şeyler. Belki bir ara pigmentlere sararım. Şimdilik kullanması zor geliyor.

Bir de MAC takma kirpiklerini çok merak ediyordum. 10TL olduğunu görünce aldım. Kısa olanları da merak ediyorum. Çok iyi oldu. Bir çeşidi daha mevcut. Numaralarını bilmiyorum.

Normalde haftasonları açık değil. Workshop varken açılmıştı. Çok teşekkür ediyorum mağazayı açtıkları için. O kadar insan cumartesi günü de çalıştı.

5 yorum:

Modavesaire dedi ki...

inanmıyorum yaa. o kısa kirpiklerden ben de istiyoruum :))))
ben eylure un kirpiklerini almıştım ama çok uzunlar takamıyorum....

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

ben de kısa kirpik seviyorum. uzunları ikiye bölüp dış kenralara takıyorum, süper oluyor. üşenmediğim zamanlar :D

sparkling peach dedi ki...

elca dediğiniz yer tam olarak neresi acaba? ben daha önce gittim ancak koskoca plaza? içinde mi bulunuyor mağaza açıkçası girip bakamadım.

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

evet maslak sun palzanın içinde. girişteki güvenli görevlilerine söyleyip girebiliyorsun. 1. katta ama onlar zaten nasıl gideceğininerede olduğunu tarif ediyorlar.

sparkling peach dedi ki...

çok teşekkür ederim:)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails