26 Nisan 2011 Salı

Yurtdışından Kozmetik Alımı Yasaklı iken Hangi Markalara Yönelebiliriz?

Malum artık bizi bu duruma sokan firmalardan alışveriş yapmayacakken nerelerden alışveriş yaparız diye bakarsak çok da kötü olmayan bir liste yapabiliriz.


İşte neler var neler yok:

- MAC; her zaman söylemişimdir ABD ile aralarında inanılmaz bir fiyat farkı yok diye. Sadece fırçalarda durum değişiyor o da fırçaların zaten pahalı olması nedeni ile. Bunun dışında CCO Elca ise süper bir nimet bizim için.

- Sephora; Ünlü indirimlerinden koca torbalarla ayrılmamak mümün değil. Bunun dışında kampayalı ürünlerinden sezonda da alışveriş yapmak mümkün. Beauty Insider tarzı bir kart da piyasaya sunacaklar ve daha iyi olacak umarım bu bizim için. Too Faced ve Benefit gibi çok sevdiğim markaların ürünlerini özellikle indirimden uygun fiyata alabiliyoruz ancak sezon fiyatları pek iyi değil. Hatta Too Faced ürünlerini Türkiye Sephora'dan almışlığım var ve şu sıralar fiyatları çok arttırmışlar maalesef.

- Drugstore Markalar; Özellikle oje konusunda zaten iyiye gidiyorlar. Flormar, Pastel, Rimmel gibi ürünlere uygun fiyata kolayca ulaşabiliyoruz iyi ki...

- Tırnaklarımıza Özgürce pazarlamadan Konad alabiliyoruz.Essie indirimine gidiyoruz. Çok sevdiğim China Glaze ve Orly'yi de Türkiye de bulmak mümkün.

- Pek sevgili, sezon trendlerinin erisinde kalmayan Oriflame ve Avon var.

- Gıvır zıvır türü alışverişler için Gratis, Watson's, Japon pazarları imdadımıza yetişiyor iyi ki.

- Clinique ürünlerini  Clinique Türkiye'den bulmak mümkün. Her ne kadar müşteri yanlı olmasalar da arada hediyeli promosyonlar yapıyorlar.

Aklıma gelenler bunlar. Sizinde aklınızda olanları yazın, en azından moralimiz düzelir.

19 yorum:

nm dedi ki...

bildigim (daha dogrusu anladigim kadariyla) bu kararlarin alinmasinda sevil parfumeri etkili olmus. bizim karimiza engel oluyor bu alisverisler vs diyerek. acayip gicik oldum buna sahsen. essie falan da almam bir daha sanirim. insanlari kaziklamaya bu kadar merakli bir firma oldugu icin. amaaan ya ne kadar salakca bir sey bu. ben internetten alisveris yapmam pek sik ama buna ragmen sinir oldum.

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Essie getiren Sevil mi? öyle ise bay bay ona da...

nm dedi ki...

evet essie'yi sevil getiriyor. ya kardesim mal miyiz zaten, siz 8 dolarlik ojeleri 25 tl degil de daha makul bir fiyata satsaniz sizden aliriz yurtdisiyla ugrasmayiz. hala daha karlarina engel oluyormus yurtdisi alisverisler, bak yaa. insanin kufredesi geliyor yeminle.

HERSHEYLER dedi ki...

essieyi sevil getirmiyor sevil bayiisi
bu işleri sevilden ziyade tekin acar ve erkul kozmetik tetikledi sözümona çileğe karşılardı sadece
bu arada orlyye zam mı geldi? en son 19a alıyodumki amerikadan almakla aynı idi
china glazeler 3dolarlık oje 20liraya satıyolar

Bilgentolis dedi ki...

Maybelline almayı düşünüyorum ben bol bol. Diğer drugstore markalara kıyasla (loreal, max factor) daha ucuz Türkiye'de. Yani Amerika fiyatlarına daha yakın. Çıldırıyorum 5 dolarlık Loreal rimele 40 lira verme fikrine, Maybelline alırım ben de 15 liraya ne yapayım. Yerlilerden Flormar, Golden Rose, Pastel vb gibi markalara daha çok dikkat edicem bundan sonra. Umarım onlar da gaza gelip gereksiz fiyat artışları yapmazlar. Parfüm konusunda da doldurma kullanırım daha iyi Sevil'den alacağıma. Daha kapısından bile girmeyi düşünmüyorum.

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Ben hangi oje blogunda okudum hatırlamıyorum ama Orly ler China Gaze'lerden biraz daha pahalıydı. 19TL iyiymiş ki Orly için çok iyi fiyat çünkü ml. fazla.Bu durumda CG pahalı kalıyor.Iraz Hn. bir sitenin reklamını yapana kadar CG ler o sitede çok uygun fiyata satılıyordu. 1 hafta sonrasında zam yaptılar onlar da şaka gibi.
Bu durumda Cevahir'e gidince bakayım Orly'lere...

Loreal olayı da ayrı birşey. MAC dururken neden Loreal gibi bir drugstore markasına o kadar para vereyim. MAC'ten pahalı olabilmeyi berebiliyor. Maybelline daha iyi evet.

Hepimize sabır diliyorum. Kozmetik alışverişi bitmez. Bloglar ölmez. Stresimizi alıp götüren bu aşkımızdan bizi ayıramazlar. Daha çok beklerler.

Adsız dedi ki...

canım erkul kozmetik'in de dava açtığını okumuştum :(
hatta onlar kim diye ufak bir araştırma da yaptım..lütfen onları da desteklemeyelim

Adsız dedi ki...

goldenrose erkul kozmetik markası sanırım
bir de istiklalde bir mağazaları var diye hatırlıyorum

HERSHEYLER dedi ki...

doğru diyorsun fuardan sonra zam yaptılar 12tl idi önceden ama cg ve orlynin kaliteleri bir değil şahsen orlyyi tercih ederim:) cgyi sevmem 3dolar fiyatındandı bol bol alıyodum ^_^ hem koleksiyonlarıda makul sürelerde getiriyor orly tr'ye
erkul kozmetik golden rose benim bildiğim erkul ve tekin acar 2siydi isimlerini vererek önplana çıkanlar bunlardı arkaplanda kalan farklı firma var mı bilmiyorum

Archilemi dedi ki...

yaaa bu nasıl bir karar bir buna el atmamışlardı.Üzüldüm :(

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Garip bir karar diyeceğim ama artık bu memlekette bu tip işlere şaşamıyorum. Öh! diyorum anca...

Orly koleksiyonlarının hızlı geldiğini bilmiyordum. İyi ki söyledin. Sadece Cevahir Eczanesinde denk geldim. Orada da bulunan stand da pek oje görmemiştim. (Aaaah Ah... ilk 26,5 senemi geçirdiğim biricik Ataköy'ümde 2 tane orly satış noktası var. Kadere bak :p)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

parası bola bler ablalalrın magazaalrı sıkayet etmiş en basta.
onalrın zaten paraları bol asında demekkionlarda almıs tenezzül etmişki karları düşmüş.
kımse enayı değil cunku.

once gidip dogudakı kacakcılıga care bulsunlar.
ota bo..a takacaklarına.
o kadar ülke ekonomsini tüketiciyi mali pazarı düşünüyorlar ya.

HERSHEYLER dedi ki...

bildiğim kadarıyla en büyüğü caddedeki eczane 216 idi galiba atıyorum ama :)
nişantaşında da var yakınsa sana fulya eczanesi cevahirden daha çok seçenek vardı en son

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

aaaah bana artık hiçbiryer yakın değil :_( ühüüüü :p

FrenkÜzümü dedi ki...

Golden Rose ve Classics Erkul'un. Bir zamanlar en çok alışveriş yaptığım yerli markaydı. Bir blogu dava açma tehdidiyle kapattırmalarının üzerine şimdi bir de bu çıktığı için bakmıyorum artık yüzüne.
The Body Shop ve LUSH kesinlikle bu listede olmalı, özellikle cilt bakımı için.
YKM ve Debenhams'ta Bourjois indirimleri oluyor bazen.
EcoTools fırçaların Gratis'te bulunabildiğini duymuştum.
Dün Flormar tekli farları 20TL'ye, Alix Avien gloss'ları da yine 20TL'ye gördüm, şoke oldum. Gider MAC alırım o parayı Flormar'a vereceğime.
Rimmel de bu listeye eklenebilir. Özellikle dudak ürünleri ve maskaraları ilgi çekici.
Topshop da keşke kozmetiklerini getirtse. :/
NARS 25$'lık allıkları 60-70'e satıyor diye biliyorum. Fena değil fiyat farkı...
Tekin Acar yırtınsın, bu yaptıkları en çok MAC/ELCA'nın içine yarayacak haberleri yok!
Not: Bu yasak olayını babama söylediğimde "sanane senin zaten 10 sene yetecek kozmetiğin var" dedi. Haksız da değil adam... :P

Aslı "TILSIM" Palabıyık dedi ki...

http://arsiv.ntvmsnbc.com/news/474969.asp

Aslı "TILSIM" Palabıyık dedi ki...

http://www.trendus.com/internetten-alisveris-engelleniyor/11018

Sephora da yasağı destekliyor.

Müge dedi ki...

Japon pazarı demişsin de nerede var istanbulda? çok istiyorum da gitmek, bulamıyorum :(

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Benim oturduğum semtte var. Daha önce oturduğumuz semtte de vardı. Böyle banliyö semtlerinin çarşılarında kesin oluyor.

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails