10 Şubat 2011 Perşembe

Huge New York Haul : 2

Aslında birçoğumuza göre öyle kocaman bir alışveriş değil. Hele ki Mac mağzasına girip indirmemişsem tüm rafları. Ben ne zamandır aklımda kalan ve malum son zamanlarda yeni tutkum haline gelen ojelere yöneldim. Yeni cilt bakımı ürünleri ararken drugstore ürünlerine yönelirken, tonikte tercihimi Clinique 3 toniği kullanırken 2'yi denemeye karar vererek kullandım. En üyük boyunu vergi dahil 22,5 dolara aldım ve yanında 30'ar ml. lik tamizleme jelini ve kremini hediye ettiler. Bizim buralarda da her alışverişe ufak ta olsa hediyeler verseler gözüm kapalı alışveriş yaparım. Hoş şeyler bunlar. Minik bir hediye de olsa müşteriyi düşünmek. Tabii ki bizim burada firmalar cimri. Yapacak birşey yok. Özel günlerde en az 3 parçalık alışveriş yapmadan ne indirim ne de hediye var. Aaaaah aaaah!!!

Neyse, bunun dışında, Coastal Scents'ten glitter ve fırçalar aldım. Onlar da Mac 217 satmaya başlamışlar. Hemen kaptım. İndirimde Nars Day&Night paleti görünce kaçırmak olmazdı tabii ki :D  L'oreal in fondötenini yengem verdi. Bana koyu ama kontür makyaj için süper. Yapısına ve kimyasal içeriğine de bayıldım. Akasında çok hoş bir aynası ve güzel de bir süngeri var.

Ardel'in doğal kirpiklerini denemek istedim ve yapıştırıcı ile birlikte onları da alıverdim. Yapıştıcı  bütün kirpikler için değil ama ben de her iki kirpik çeşidi olduğu için bunu tercih ettim.

Coastal Scents'in fondöteni bir harika. Eylül ayında deneme boyunu almıştım 2 rengin. 2 numara 1 numaradan daha açık, o yüzden 1 numarayı tercih ettim. 2 numara kızıllar için daha uygun olacaktır. Kumral ölü benizlilere 1 süper gider.

Açık tenli olduğuma seviniyorum çünkü makyaj açısından hoşuma giden birçok şey uyuyor ama bütün vücudumda deli gibi damarlarım belli oluyor. Neyse yazın bronzlaşınca gidiyorlar, kışın zaten kol bacak görünmüyor ama ben korkuyorum o kadar damarı görünce. Ayyyyy içim gidiyor, tansiyonum düşüyor. oyyy :p

Neyse, uzatmayayım yoksa ürün yorumlarını da yapacağım... :p :D


13 yorum:

Bilgentolis dedi ki...

ay ne güzel post bu gözüm gönlüm açıldı. elf fırçalara bayıldım, kesinlikle edinmeliyim onlardan. nasıl güzel ve yumoş yumoş görünüyorlar öyle :D coastaldaki 217 benzeri bayadır ilgimi çekiyordu fakat hep stok dışıydı, sonunda ben de kaptım bi tane. dört gözle bekliyorum yolunu. hepsini güle güle kullan :D

Mertör dedi ki...

Aman Aman Aman! Bir önceki postla beraber şahane bunlar! Vallahi nasıl canım çekti anlatamam, ben de Roma'da alışveriş yaptım sanıyordum, meğer yapmamışım :D

Adsız dedi ki...

new york haul serin beni benden aldı,hepsini güle güle kullan :)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Herkese teşekkürler :D

217 benzeri tek kelimeyle süper. Keşke birkaç tane alsaymışım dedim. İyi ki fırça alınca Türkiye'ye yol parası çok olmuyor... Elf'in yeni fırçaları da süpermiş. Özellikle dağıt-karıştır fırçası acayip kullanışlı.

ABD'de alışveriş aslında internetten yapmak gerekiyor. Mazağalarda her istediğimizi bulmak mümkün değil. Mağazadan alabileceklerimiz o anda görüp beğendiklerimizle sınırlı. Çeşit çok olunca depolama masraflarından bu şekilde kaçınmış oluyorlar...

İrem GÖKER dedi ki...

Tanrıımmm o ojeleri görmemeliydim oturuyumda ağlıyım şmdi :(((

yıldız dedi ki...

ojelere bittim onlar ne marka öyle şişeleri çoook tatlı nerden alabilirim:)

MiskinKek dedi ki...

Ojeler heyecan yarattı bedenimde ^^

senem dedi ki...

gerçekten insanın gözünü gönlünü açıyorlar hepsi birbirinden güzel canım güle güle kullan.
Ojeler farlar renkleri harika.

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Goldie ojeler Bath & Body Works'un ebay de kesin vardır...

Archilemi dedi ki...

Narsın paletine bayıldım.Onlarla bir makyaj isterim ona göre

Unknown dedi ki...

goldie ojeleri tjmaxden bende aldim, hem uygun fiyatli hem guzel bundan iyisi $amda kayisi :)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

yaşasın tj-maxx geğil mi :D bu ojelerin tanesi normalde satılırken $9 mış. Tj-maxx te epsi 9 :D

Mrsgul dedi ki...

ben de boyle bi alisveris yaptim gecenlerde...ohh canima deysin..ne rahataldim :))

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails