17 Nisan 2011 Pazar

Workshop: MAC Fırçaları... Hangilerini Nasıl Kullanmalıyız?

Cumartesi günü Makyaj Blogları olarak MAC'in içinde CCO(yani şu meşhur indirim mağazasının da olduğu) genel merkezde bir etkinliğe katıldık. Bu etkinlikte MAC'in en mehşur ve makyajın temelini oluşturan fırçalarla bir makyaj nasıl yapılır, fırçalar nasıl kullanılır ve nasıl korunur gibi birçok bilgi edindik.

ChunliBeauty, Shewolf ve HedonistQueen ile birlikte aynı masada ürünleri mıncıkladık. Workshop bitince hemen Tubişş'in yanına atladım. Yüzünü bilince tanışmak kolay oldu :p  Çıkışta birlikte CCO'ya gittik. O kendini tuttu ama ben kendimi tutmadım. Yok yok bayağı tuttum. Sadece benim mağazadan standart fiyattına aldığım farın orada indirimde 5TL olduğunu görmek acı verici oldu ki hala mağazada satılıyor yani koleksiyon ürünü de değil. Aaaaah Ah!!!! :) Orada C-Belle ile tanıştık. Herkes süper sıcak kanlı, girişken ve samimiler. Chunli ayrıca incecik ve çok hoş... Fazlalıkları vermek lazım  diye hatırlatıyor :_(

Başka kimler vardı; VespaGirlMakeUpHersheyler, Marjo, Makyaj Çantam, Karamel Tadında, by-HeH

Tuğba ile birlikte döndük. Yolda evimizin neşesi, kendini insan sanan pis boğaz muhabbet kuşumuzun heryerinin kan içinde olduğunu öğrenince dünya ile ilişkimi kestim. Benim yüzümden Tuğba'da ayakta otobüste kaldı :( Neyse ki birşeyi yok şimdi. Kanadını kanatmış. Ama öyle kanatmış ki her yeri kan olmuş. Pis boğaz kuş, o açlıkla kendini yeni konan çorbanın içine attıktan sonra kanadını incitti herhalde kaşırken de kanttı. Neyse...

Ben sonra kuzenimle buluştum ama eve dönerken kaza yaptık. Üstelik açlıktan ölüyorum, saatlerdir dışarıdayım ve yol da uzun. Neyse, iyi ki kuzenim tek değilmiş. Ben hemen kaza formlarını doldurup bütün fotokopi işlemlerini de hallettim. Kuzenim de çekiciyi çağırdı. Tabii ki koca Avcılar da E-5 üzerinde yemek yeme yerlerinden başka birşey yok. Bir fotokopici bulmak için otuz saat yürüdüm. Biraz ekşınlı bir gün oldu ama sonu iyi bitti ya, yeter. Kendimi de soğukkanlılığımdan dolayı tebrik ediyorum ;) Etkinliğimize geri dönelim...

İşte etkinlikten birkaç fotoğraf ve küçük notlar;
(videolar da yakında)


Masamız ve defterimiz :)

Mıncıklama masası :)

219-224-217


MAC Eğitim Müdürü ve 17 yaşındaki Hollandalı modelimiz:

Cream Color Base: Shell - Pearl

False Lah Maskara: Ben yapısını ve kıllarını çok sevdim. İnce kirpiklilier için biçilmiş kaftan
Islak olmayan yapılı ve yoğun kıllı maskaralara bayılıyorum!!!
ambalajı da güzel :)

Notlar:
  • Modelin yüzünde Face&Body fondoten kullanıldı. C2 rengi.
  • 187 nolu stipling fırçasını (uçları beyaz olan yüz fırçası) kullanırken çok bastırmamak ve az miktarda ürün almak gerekiyormuş aksi halde yüzümüzde çizgi çizgi bir görüntü elde edermişiz ki benim yanlış yaptığım nokta buymuş öğrendiğim süper oldu.
  • Göz altına kapatıcı sürmeden önce yüzde bir renk ve yapı bütünlüğü sağlamak için fondoten sürülmeli.
  • Paint Pot ların yapıları yoğun olduğundan en iyi sonuç için çok az miktarda ürün cilde uygulanmalı.
  • Alın, burun ve çene bölgesindeki parlamalar yüzü terli göstereceğinden sadece bu bölgelere pudra uygulamak daha doğal bir görüntü elde etmemizi sağlayacak.
  • Ruju fırça ile uygularsak daha hafif bir renk elde ederken direk uyguladığımızda maksimum pigmentli bir görünüm elde ediyoruz.
  • Bu yaz makyajda moda "Doğallık"
Tüm emekleri için Hersheyler'e, Marjo'ya, Makyaj Çantam'a, Karamel Tadında'ya ve MAC çalışanlarına çok teşekkür ederim.

7 yorum:

Unknown dedi ki...

fazla muhabbet etme imkanı olamadı ama tanıştığıma bende sevindim :)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

bir dahaki sefere umarım hem muhabbet ederiz hem de birşey içmeye, alışverişe de gideriz :) çok özendim abd li makyaj severleri geçmemiz lazım :p

tubiss dedi ki...

ben tanıştığıma çook memnun oldum ve bu organizasyonda yer aldığım için :) kuşun iyileşmesine sevindim ve şu anda benim ki yine hasta ve ölcek mi sabaha çıkacak mı diye bekliyorum :( yarına veterinere götürücem :(

Unknown dedi ki...

chunli ve hande ile biz istiye parka geçtik sonrada oba'ya bilseydim zamanın var senide çağırırdım tühhh :( üzüldüm şimdi

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

@shewolf, ne demek, düşünmen yeter :) bir dahaki sefere kesin takılırız :) zaten kuşcuğumun oğluşumun hasta olduğu haberi ile zaten yarım saat sonra çökmüş olurdum. resmen kısmet değilmiş.

@tubiss, ölmez de. hatta kullanma o kelimeyi. düşünme. Bu zamana kadar hastalanmasına rağmen iyileştiyse güçlü kuş demektir. Düzelir yine. Sen ilgiyi elden bırakma...iyi haberlerini bekliyorum canım :)

chunlibeauty dedi ki...

canım yaaa iltifatın içiin çok teşekkür ederim :ops ama sende gayet fitsin zaten :D ayrıca tanıştıgımıza cok cok memnun oldum birdahaki tanıtımlarda da görüşmek dileğiyle :D

C-belll dedi ki...

canım benim neler gelmiş başına bizden sonra:( tanıştığımıza çok memnun oldum. bol ekşınsız bir günde yine bir araya geliriz inşalah:),
sevgilerrrr

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails