12 Nisan 2011 Salı

Nails of the Week - Haftanın Tırnakları : Alix Avien 188

Bu ojeyi ilk gördüğümde ne kadar sevindim anlatamam. OPI Katy Perry koleksiyonundan "Teenage Dream" ojesine takmıştım. Hatta her yaptıkları gibi bunun da benzeri bizim markalardan çıksa diyordum ki Alix Avien'nin 188 numarasını gördüm.

"Teenage Dream" daha iri simler içerirken "188" daha ince simler içeriyor. Genel olarak birbirlerine çok benziyorlar.

Resimlerde China Glaze "Fifth Avenue" ojenin üstüne sürülmüş halini görüyorsunuz. Işıkta o kadar güzel parlıyor ki, resimlerle anlatamadım.

Üzerine üst kat geçmek gerekiyor yüzeyin pütürlü olamaması için.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

alix avien ojeleri yeni keşfettim şimdiden 10 tane oldular bu pempişide bulduğum an alcam :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails