12 Nisan 2011 Salı

Makyaj Fırçalarımı Nasıl Saklıyorum

Şu blogun sahibesi bana fırçalarımı nasıl sakladığımı sordu. Efenim işte şu şekilde saklıyorum ama lakin sizin imkanınız var ise bu şekilde koyabileceğiniz bir dolabınız varsa  kapalı bir alana koyun ki tozlanmasın.

Benim bu şekilde, yani fırça kabında iken koyabileceğim bir dolabım olmadığı içn dışarıda saklıyorum. Yatay olarak da çekmeceye koymak istemiyorum. Hem kullanış açısından sıkıntılı oluyor hem de şekil bozuklukları yaşayabiliyorsunuz.

Ben dışarıda sakladığım için sık temizlemek zorunda kalıyorum ama zaten birkaç kullanımdan sonra temizlemek zaten bir gereklilik.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Saol canım bende aynen bu şekilde saklıyorum ama bikaç yerde okuduğum tozlanma serbest radikallere sürekli maruz kalma sonucu sıkıntı oluşacağı falan felan kurcalamıştı kafamı,aynen devam edicem:)

Miss Retro dedi ki...

güzel makyaj fırçaları bulabilsem bende saklamak için alıcam ama malesef baktıklarım ya çok vasat ve ucuz ya da çok pahalı bir tavsiyen var mı?

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

@benden Bişeyler, Birçok makyaj gurusu zaten bu şekilde saklıyor ki temiz tuttuktan sonra bir zararı olması garip olurdu. En güzeli şu hızlı fırça temizleyicilerden alıp derin temizleme yapmaya vakit olmadığında onları kullanmak.

@Miss Retro, En güzeli Coastal Scents ve Elf bana göre. Fiyat-Kalite açısından süperler. Coastal Scents her cuma ayrı bir indirim de yapıyor. Fırça indirimine falan denk gelirsen kaçırma. Hem fırçalar az yer kaplayıp hafif olduklarından kargo ücreti de az tutuyor.

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails