18 Nisan 2011 Pazartesi

Lens Denemek İstersem

Benim lenslerimi ve lens solusyonlarımı aldığım yeri daha önce yamzıştım. Oranın en güzel yönlerinden biri de deneme lensi göndermesi.

Bunun için yapmanız gereken, müşteri hizmetlerini arayarak istediğinizi söylemek. Kargo ücretini ödeyerek istediğiniz deneme lensini alabiliyorsunuz. İstanbul içi 3TL Yurtiçi Kargo ile. İstanbul dışı da bu fiyata yakındır.

Hem müşteri hizmetlerinin kalitesi hem de fiyatlarının mükemmelliği ile ilk lensimi aldığımdan beri tek tercihim oldu kendileri. Gözüm kapalı tavsiye ediyorum kendilerini.

İşte benim geçmeyi planladığım lensler. Mercek ustası Zeiss'in  yeni lensleri. Bilgisayar kullanan, çok okuyan klasik günümüz insanı için yaratılmış, su oranı ve hava geçirgenliği yüksek bir ürün. Umarım memnun kalırım. Henüz denemedim. Bio-True solusyonulma mükemmel bir ikili oluşturmalarını umuyorum. Hadi bakalım...

4 yorum:

Modavesaire dedi ki...

ben de renkli lens istiyorum ama hiç kullanmadım, korkuyorum. bi de gözlerim öcü gibi bakarsa:)) hahahaa. bi abancı blogger var tesettürlü.. onun bikaç fotosu öyle olmuş. öcü gibi bakmış lenslerle. amesty midir nedir blogu:))

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

gözlerin kahve ise ela ve yeşil dene. ela ise yeşil ve maviler güzel durur. telefon açıp istediğin rengin denemesini isteyebilirsin. ben de renkli lens alasım tuttuğunda denemeden almıştım ve sonuç kötü oldu. kesin denemek lazım. hele benim gibi iki gözünün numarası farklı ise elinde kalabiliyor maalesef.

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

canım denemek için lens yollamaları cok güzel bir olay..Ama lensin resimlerinide eklersen yapısı nasıl renkler nsl merak ettım! Ben solotica marka kullanıyorum blogumda da görmüşsündür çok memnunum harika bir lens tavsıye ederım şiddetle..

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

bu renksiz lens. malum ben göremiyorum :_( ühüüü :p

Senin gözlerde süper duruyorlar. Zaten bu kadar doğal bir lens görmedim. Soloticalardan kardeşime almayı düşünüyorum ama bakalım, seçenek çok.

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails