11 Nisan 2011 Pazartesi

Alışveriş - Haul : Sephora, H&M, Oriflame, Electroworld, ...

Bir süre insan kendini tutunca böyle oluyr. Sanki çok tuttum ama olsun 2 ay 2 aydır :D

Torium H&M'e ilk açıldığı gün gittim ama ilk birkaç müşteriye %20 indirim yapılmış, o kadar. Başka bir özelliği yoktu. İstinye Park gibi küçük ve sıkıcı değil, Forum İstanbul gibi büyük ve alışveriş kolay.

Hırkaları 24.95TL'den aldım. Lacivert olan 29.95TL idi sanırım. Onun fiyatı farklıydı ve daha fazlaydı. Tek hatırladığım bu. Bluzlar ise 19.95TL.

Sephora'da ise tesadüfen yüz kremi alışverişlerine şu gördüğünüz seti indirimli veriyorlardı. Ben de gözenek küçültücülere taktığım için toniğini de kullandığım serinin kremini aldım Biotherm'den.  78TL

Sephora'nın ise ilk indirim zamanı aldığım bir setinden çıkan kremini sevidkten sonra yine indirimde gördüğüm bu kremi aldım. Yapısı, kokusu, nmlendirmesi çok güzel. Zaten sadece nemlendiri olduğundan bir beklentim de yok kendisinden.

Şu tombul tencerelere de hastayım ne zamandır. Gandalf tenceresi onlar. Aldım sonunda :D 100 küsur birşeydi.

Claire's tokacıklarım 19,90TL idi. Kar taneleri ve muhteşemler!!! Böyle taşlı birçok toka, takı vs. yapmışlar yeni sezonda. Hepsi birbirinden güzel ve 50TL'lik alışveriş yaparsanız 10TL indirim ile 40TL ödüyorsunuz. Ben kendimi tuttum ama tutulmaya ihtiyacınız yoksa bırakın gitsin, alın hepiciğini :p

Oriflame olayını bayağı bir abarttım. Çok sevdiğim ama artık yenileri üretilmeyecek olan Ecollagen kremimden stok yaptım. Ne kadar olduklarını hatırlamıyorum ama yazmayayım zaten toplamda sapıtık bir rakama ulaşıyor çünkü :D hihih. Neyse yaşasın Oriflame'in 4 taksidi ve kredi kartımın otomatik eklediği ek taksit :D


6 yorum:

yuruyenkurabiye dedi ki...

oohhh güzel bir alışveriş olmuş bu :)
Tokalara ve cicilerine bayıldım.Güle güle kullan :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ooooooooo alışverişin böylesi
masallah.
güle güle saglıkla kullan hepsini

geeveezee dedi ki...

güle güle kullan iyi alısveriş olmus!yaa o hırkalardan bende istiyorumm :(

tubiss dedi ki...

hepsini güle güle kullan ben çok severim böyle dolu dolu alışverişleri ancak öncesinde kredi kartımı full yapmam lazım :D

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

tenk yuuuu leydiiiz... :p

New York Lover D. dedi ki...

Tokalara çok şirinmiş :) Güle güle kullan hepsini!

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails