12 Nisan 2011 Salı

Modanın Merkezi Siparişim 2: Postacı Çanta

Gözüm kalmıştı ve fiyatı da uygun olunca alıverdim. Bu arada birçok ürün indirimde ama indirimli ürünler seçeneğine basstığınızda çıkan sayfalarda ilk fiyatları görünüyor. Ürünü tıklarsanız kendi sayfasında indirimli fiyatı görebilirsiniz. Firmanın müşteri ilişkileri de gayet iyi. Ürün çeşitliliği de olursa tadından yenmez.

Daha önce de söylemiştim, bu tip ürünleri ucuza direk yurtdışından alabiliriz ama kargo ücretleri inanılmaz pahalı.

Aldığım çanta suni deri. Çok kaliteli değil ama 35TL'ye göre gayet iyi duruyor. Bu tip çantaların gerçek derisini almak istiyorum ama her markada yok, olanlarda da fiyatları uçuk. Aslında Hotiç'te bir benzerini görmüştüm ama vaktim olmadığı için girip alamamıştım. Sonra da hiç görmedim. Olmadı yine bir ABD tatilinde alırım.

İşte çantacığım bu. Bol gözlü ve içi fermuarlı. Oldukça kullanışlı. Kalite orta. Bozulana kadar kullanmayı planlıyorum. Genel olarak memnunum ve çantamı doldurdum bile. Kullanılmaya hazır. :)

Siteye gitmek için TIK TIK

4 yorum:

Lynn dedi ki...

Çantana bayıldım. Ben bu tarz bir şeyler arıyordum. Daha demin siteye baktım ve beni idare edecek tarz çantalar buldum. Fiyatı da iyi ama kargosu ne kadar acaba? =)) Karıştırdım da, böyle işlerden pek anlamıyorum.

Bu arada güle güle kullan =))

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

teşekkürler :)

kargo standart 5-6TL gibi birşey. Belli bir meblağ alışverişin üstüne kargosu bedava oluyor.

senem dedi ki...

güle güle kullan canım çok şık rengini sevdim : )

Unknown dedi ki...

güle güle kullan tatlım oldukça kullanışlı gözüküyor.

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails