11 Ocak 2011 Salı

2010 Favorilerim

E şimdi ben eksik kalırmıyım? Kalmam. Her zamanki gibi geç de olsa eksik kalmadım :p böhü böhü böhü böhü :p

Bunlar benim yiyip deli gibi bitirdiğim ürünler. Hele konu kremler ve temizleyiciler oldumu resmen süpürüyor. Anlamıyorum nasıl bitiriyorum. Günde 500litre su içmeyi seven biri olarak cildimi nemlendirmeden yaşayamam datlums p böğğğğ  8O

Stila Farlarım
Wet'nWild Color Icon Paletler Bölüm 1  Bölüm2
China Glaze Oje Lacivert
Chaine Glaze Oje Gül Kurusu
Sephora Fırça Temizleyici
Oriflame El Kremi
Dermologica Daily Microfoliant
Fresh Maskara (ilk zamanlarda içime sinmeyen bu maskara son zamanlarda favorim oldu)
UDPP Eden

  

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ama ama, ama bu lip smackerlar ama.. nolur yurtdışından aldım deme. vakti zamanında hediye geldi ve o günden bu yana bu tatlı smackerları arıyorum.. var mıdır bi yolu?

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

evet yurtdışından aldım ama 2 haftasonra yine gidiyorum. yine bir newyork sonrası giveaway yapıp içine bir paket lip smackers atarım :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

Wet'nWild Color nerden alıyosun bu markanın ürünlerini.
namını cok duydum bende almak istiyorum

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails