25 Ocak 2011 Salı

İlk defa mimlendim :D hihihihihihi :D

Ay çok duygulandım anlatamam. ssdesignbutik beni mimlemiş. Fiyonk fakiri olsam da bunlar da benim fiyonklarım. Aslında yılbaşı küpelerimin üzerinde de vardı ama kopardım :D hihih

Mim Konusu: Fiyonkunu Göster!



Mim Teması: Fiyonklar ne şirin şeyler değil mi :) Aksesuar olarak, elbiselerin üzerinde, dekoratif objelerde ve daha birçok noktada karşımıza çıkıyorlar tüm sempatiklikleriyle :) Hal böyle olunca, tüm fiyonklar toplansın ve nerede ne fiyonkun varsa göster bize :)


Mime Dair Birkaç Nokta:


1- Mimlenen arkadaşımız bize fiyonklu cicilerini gösterecek, en az 3 adet olması yeterli :) Daha fazla fiyonku varsa ne ala :))


2- "Benim fiyonkum yok kii" diyorsan sana "Ama nedeeen?" diyorum :)) Olsun mimlenmene engel değil :)) O zaman en beğendiğin fiyonklu cici ne varsa sanal alemde, bize göster diyorum :)


3- Mimlenen elbette yanıtlamak zorunda değil ama fiyonk aşkına yanıtlamazsa üzülürüz :))


4- Kendisini mimleyen arkadaşının fiyonklarından en beğendiği fiyonka da miminde yer versin lütfen :) Böylece en cici fiyonkumuz hangisiymiş, görelim :)


Ben de Archilemi'yi, hala yaşıyorsa :p Kozmosimi'i

4 yorum:

senem dedi ki...

çook ciciler taçlara bayıldımm :)

Archilemi dedi ki...

Ahh tam seni mimliyordum ki baktım ben mimlenmişim.:)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

hehehe :) cok hizliyimdir...

BÜTÜ dedi ki...

bloğnu yeni keşfettim çok güzelll :) bana da beklerim
http://butunundunyasi.blogspot.com/

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails