13 Ocak 2011 Perşembe

Modanın Merkezi Siparişim

Dayanamayıp aldığım hırkam geldi. Aslında geleli çok oldu ama işte ancak yazabildim giymekten fırsat bulunca :)

Bende resimde görüldüğü gibi durmadı tabii ki. Kalça hizasında duruyor boyu. Sitede yazan ölçülere dikkat etmek lazım çünkü resimdeki modellerin boyu kısa. Genellikle asya ülkelerinde boylar kısa ve kendileri de incecikler...

Bana gelen ürün resimdeki renklerin tam tersi renkler ama ben böyle sevdim...

Ben hırkama tek kelimeyle bayıldım. Bu Japon Style markaların kendi sitelerinde ürünler çok ucuz ama yol paraları abuk subuk pahalı. O yüzden seneler süren (ilk çıktığından beri bayılıyorum bu japon modasına) araştırmalarımdan sonra, Türkiye'den alırım daha iyi dedim. Dediğim gibi kendi sitelerinde kayıtlı posta ücretleri çok pahalı. Yine daha ucuza geliyor tabi ki ama 2 hırka alıp ta 50$ yol parası ödemek can sıkıcı ama arkadaşınızla yol parasını paylaşıp almak süper mantıklı oluyor...

Site 50TL üzerine hediye veriyorlardı ama benimkini unutmuşlar :_( Mesaj attım ve saolsunlar hemen cevap verdiler içim rahatladı :) 10TL hediye çeki verdiler. Böyle iyi mi kötü mü bilmiyorum. En azından kendi istediğim birşey alabileceğim.

Kar taneli kaşmir, koton taytlarda gözüm var. Almam lazım...

Modanın Merkezi için TIK TIK

Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails