13 Ocak 2011 Perşembe

Oriflame 2FX Maskara

Ürün son zamanlarda çıkan maskaralar gibi fırçanın çıktığı bölümün incelip büyümesi ile çok ya da az boya alarak farklılık sağlamaya çalışan maskaralar gibi değil...

2 farklı fırçası varmış gibiymiş.  Biri doğal, Diğeri Dramatik bir görüntü veriyor. İlk fırça favorim. 2.si ilk fırçanın yoğun boyalı  ve bu haliyle topaklanma yapabilitesi çok olası.

Suya dayanıklı değil ama akma da yapmıyor ve süper kolay çıkıyor. Gözlerinizi uzun süre ovuşturmadan, gözünüzü tahriş etmeden kolayca çıkarabiliyorsunuz.

Benim elime cumartesi geçti sipraişim. Şimdi birileri sipraiş verse de ben de bahaneyle araya bir maskara daha eklesem diyorum :D

En çok ilk, doğal görünümlü fırçayı sevdim. Bana Dior'un Diorshow maskarasının verdiği görüntüyü anımsattı.
2. dereceyi kullanacağıma. İlk fırçayı birkaç kat sürürüm daha iyi...

Katalogdaki (sol sayfa) modelin kirpikleri nasılsa size aynen o görüntüyü veriyor. İlk defa böyle birşeye rastladım O yüzden şaşkının.

Plastik kıllı maskaraları değil. Böyle ince ve karışık kıllı maskaraları seviyorum.

Bence bu ay indirimdeyken kapıverin. Eğer geçen ay 50TL lik sipariş verdiyseniz bu ay 10TL'ye alıyorsunuz.

Ben zaten üye olduğum ve geçen ay müşteriler de saolsun iyi sipariş verdiğim için 5 tane alma hakkım vardı. Denemediğim için 1 tane almıştım.

SONUÇ: Alınası bir maskara. Gerek sıvının yapısı, gerekse fırçaları olsun çok güzel. Ayrıca Oriflame'in maskaraları bitene kadar kurumuyor. Bitene kadar diyorum çünkü dayanamayıp otuz tane maskara alınca birinden diğerine sıra gelmesi uzun sürüyor.

Resimler ekrana bakıldığındaki sol gözüde maskara var sağda yok... Kirpik kıvırıcı kullanmadım ki yazılarımdaki fotoğraflarda kullanmıyorum...

1. fırça ile


1.nin üzerine 2. fırça ile 

2. fırça ile

Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails