23 Ocak 2011 Pazar

Makyaj Örneği : Goth Love

Kırmızıdan pembeye ve beyazdan siyaha asiliğim tuttu da yapıverdim. Evet ben böyle dışarı da çıktım :D

Mac "Basic Red" pigment
Avon "Pearl" Tekli Far
Too Faced Shadow Insurance Far bazı
Oriflame Likit Kalem Eyeliner
Benefit Bad Gal Maskara

kullandıklarım... Kırmızı pigmenti dsağıtınca pembe bir renk alıyor. Tek bir yere yoğunlaşarak yedirirseniz kırmızıyı yakalıyobiliyorsunuz. Bir kere de ıslak kullanacağım pigmenti. Gerçek bir kırmızı görüntüsü yakalayacağımı umuyorum.

Hayatımın anlamı aşkım da ilk önce şaşırdı ama sonra gözü alıştı...

1 yorum:

Eva dedi ki...

Baya cesur :D Ben de boyle istiyoruumm!! Yapacagim! :D <3

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails