11 Ocak 2011 Salı

3. H&M Mağazası

Ben bunu 1,5 hafta önce yazacaktım günya. Fotoğrafları aktarmaya üşendim. Şimdi üşengeçliğim gitti ama baktım fotoğraflar yok. Telefon ile çekmiştim ve belleğindeydi ama babamın telefonu için lazım olduğunda sanırım bir aksiliktir ki yok oldu fotoğraflar. Neyse...

3. Mağazayı Torium AVM'ye açıyor. 2 katlı ve oldukça büyük. Torium ise yeeni açılan kocaman bir alışveriş merkezi. İyi hoş ama konumunun kötülüğü, 1km uzağına açılacak olan (eski tatilya yanı) Marmara Froum projesi ile büyük bir rakibinin geliyor olması, mimarisinin güzel olması yanında bazı alanların gereksiz yere boş bırakılmış olması rahatsız edici.

İnditex var, Sephora var ama Mac yok (zaten capacity mac'e ayağım alışık) H&M var. Yeter...

Torium nerede? Haramidere diye geçiyor sanırım...

Not: Fotoğrafı buldum :D

4 yorum:

Esra dedi ki...

Ankara'ya da gelsin artık :(

rosein dedi ki...

torium avcılardan beylikdüzüne doğru giderken haramidere çukuruna inmeden hemen önce. tam açılış tarihi belli miymiş?

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

torium a gittim ama tam adresini bilmiyordum. güzel tarif etmişsin. açılış tarihini bilmiyorum. inditex indiriminin başladığı gün gidince gördüm...

bebek kedi kız dedi ki...

E güzelmiş bende üzülüyordum bizim bu taraflara yakın doğru düzgün bir marka yok diye :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails