1 Mart 2010 Pazartesi

Dermalogica Cildimizi Analiz Etti, Şimdi de Biz Onu Analiz Edelim

Dermalogica Blogger etkinliğinde Speed Mapping ile cildimize uygun birçok ürünü uygulamalı olarak test ettik, tanıdık... Daha önce de dediğim gibi ben sadece "Super Sensitive Faceblock" spf30 yüz kremini biliyordum... Bu etkinlikte kullanıp ta bayıldığım ürünleri sizle paylaşmak istiyorum...

Clinique makyaj temizleyicim ve günlük temizleyicim biter bitmez almak istediğim bir ürün "Precleanse" yağlı ama yüzünüze yapışan yağlardan değil. Makyajı çok güzel çıkartıyor. Göz makyaj temileyicisini pek haz etmedim ama bu hem tüm tüz için hem de göz için kullanılabilen, suya dayanıklı ürünleri çıkarabilenve yüzü yakmayan doğal bir ürün. Multi-use olduğu için göz ayrı yüz ayrı temizleyici almadan ekonomi yapabiliyorsunuz. Bu ürün tüm ürünleri içinde en uygun fiyatlı olanlarından...


Son zamanlarda kafayı microdermabrasion ile bozmuştum. Etkinlikte "Daily Microfoliant" ürününü denedik. Keisnlikle mükemmel bir ürün. esmen cildim hafifledi. Benim burun minik siyah noktalar ve çenemdeki yağlanma harici pek bir cilt sorunum yoktur. Buna rağmen daha hafiflemiş bir cildim var ve bunu gerçekten hissediyorum. Bu ürün microdermabrasion ürünü değil ama benim ihtiyacım olan arındırmayı sağlıyor. Ürün toz halinde ve granülleri elinizde su ile iyice eriyip köpürene kadar ovaladıktan sonra yüzünüze uyguluyorunuz ve yüzünüze masaj yaptıktan sonra duruluyorsunuz. Bu ürünü hediye ettikleri için Dermalogica kurumsal ailesine teşekkür ediyorum lakin kredi kartımın kesim tarihi gelmedi diye için kalarak ayrılacaktım... :)

Yine bayıldığım bir diğer ürün ise "Age Smart Multi-Vitamin Power Recovery" maske. İçinde cilt için gerekli vitaöinlerin dışında beta gluken (böyle mi yazılıyordu?) varmış. İytileşmeyi sağladığı için benim adıma büyük bir artı. Cilt kızarıklıklarını iyileştirme özelliğine de sahip. Kesinlikle sahip olunması gereken bir ürün ve yine fiyatı diğer ürünlerine göre uygun...

Benim beğendiğim ürünler bunlardı. Renkli nemlendiricileri fena değildi. Fondöteni de hafif ve doğal olmasına karşın etrafa çok bulaştığı için sevmedim. Pudra ile sabitlemek lazım ancak bu sefer de yüzde kalın bir görüntü oluşacaktır. Göz kremi de bende yanma yaptığı için her cilde uymayacaktır diye düşünüyorum...

Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails