8 Ocak 2011 Cumartesi

Oriflame Takma Kiprikler "Natural"

Konumuz size şurada aldığımı söyledğim Oriflame takma kirpikler...

Kirpikler güzel, Yapıştırma yeri de incecik, o da güzel ama yapıştırıcısı kötü. yapıştırmıyor ve bu yüzden bir türlü yapıştıramadım ve sonunda kirpiklerden biri sizlere ömür oldu. İşte yaşayanı... Size tavsiyem benim gibi doğal olanı değil, dramatic olanı almanız çünkü bundaki kirpikleri bulunduğu çizgi üzerinde sağa sola oynatabiliyorsunuz ve şekli bozulabiliyor. Bir de ebay'e gidip iyi bir yapıştırıcı almak farz.

1 yorum:

makyajblogum dedi ki...

Takma kirpik işine ben pek girmiyorum; yapıştırıcıları kötü çıkacak diye almaktan vazgeçiyorum :) Ama başkalarında görünce bayılıyorum! :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails