8 Ocak 2011 Cumartesi

Karışık ve Minik Alışveriş ve Yorumları - Collective Haul

Lacivert Ojeli arkadaşımızın blogunda görüp kafayı taktığım kek kalıbını kapıverdim. Daha önce görmüştüm ama neyse kalsın şimdilik demiştim ama sonuçları görünce ki lacivert ojeli kız blogunun yazarı o kadar güzel süslemiş ki almamaya karşı moyamadım. Zaten kar tanesi olan desenlere bayılırım.

Kalıbı aldığım Tantitoni Cevahir Alışveriş Merkezi'nde var. Başka nerelerde var bilmiyorum. Daha önce aldığım kardan adam kek kalıbı gibi başka ürünleri de Migros'ta bulunuyor. Migros'tan ben 6,90TL'ye almıştım ama kendi mağzasında aynıları ve daha fazlası 10TL. Mesela kar tanesi Migros'ta yoktu.




Yılbaşı günü benim olan bir diğer ürün ise MAC Pro Longwear ruj "Unlimited". Tek beğendiğim renkti. Resimlerde güzelliğini belli etmedi diye düşünüyorum. Doğal bir pembe duruyor dudaklarda. Soğuk tonlu. Vanilya kokulu ve kalıcılık orta seviye. Yani lip stainler kadar kalıcı değil ama onlar gibi de kuru değil. Genelde işin içine nem girince kalıcılık azalıyor.

Şimdi bu ruj, bardağa bulaşıyor, öperseniz birini suratına da bulaşıyor ama o bulaşmalara rağmen uzun süre gidiyor. Üzerindeki fazla nemi alırsanız hiçbirşelikde bulaşmıyor ama nemlendiriciliğini kaybediyor.

Normal rujlar gibi devamlı uygulamak istemiyorsanız, eşinizin-sevgilinizin yanında fazla bulaşmayan nemlendiricili bir ruj istiyorsanız alınası bir ruj.




Bugün malum Sphora indirimi başladı ama ben anca avcumu yalıyorum. Bir türlü yenisi ben evdeyken gelmeyen limiti olan kredi kartımın olmayışı yetmiyor gibi dün ekstremi görmemle beraber rakamın verdiği çöküntü ile , alışveriş yapamamanın acısını inen bir titreme ile yaşıyorum.

Hay bin kunduz, üniversitedeyken hayat ne güzeldi. Düzenli bir yarım günlük iş ile devam eden okul hayatımın getirdiği günlük sosyal bir yaşam ve rahat harcama yapabilme lüksü. Evde ne var ne yok sattım ama tam da satılası olanlar satılmıyor yahuuu...

Şimdi diyeceksiniz neden bu kadar harcadın. Hayellerime - geleceğime yatırım yaptım ama hayallerim de çok pahalı yaaa...

5 yorum:

Mertör dedi ki...

Heyy! Çok teşekkür ederim cici yorumun için ve iyi ki almışsın kar tanesini, eminim şahane olacak yaptığın kekler!
Bu arada rujun rengi ne kadar hoş duruyor, özellikle son fotoğrafta daha bir doğal ve hoş görünüyor. Ve
Kredikartıekstresindensonraenfaktüsgeçirenlernoktablogspotnoktakom diyorum, başka da bir şey demiyorum. Sephora'ya ben de gidemedim, ona yanıyorum.

Sevgiler :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

bayıldım kek kalıbına bende cnm..rujda ayrı bi güzel sevgiler..

makyajblogum dedi ki...

Ruj da kek kalıbı da şahane! Bende bu kalıbı lacivertojelikız'da görüp çok beğendim :) Bu arada kardan adam kek kalıbını cevahir migrosta bulamadım, kalmamış sanırım :( ondan da istiyordum halbuki!
Sephora indirimi mi dedin :) Gitsem mi acaba değecek birşey var mıdır? geçen sefer sadece oje ve dudak kalemi alıp çıkmıştım da :)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Teşekkürler kızlar... :)

İndirim zamanı borçlu olduğumuza sevinelim. Hem alışveriş yapamamış oluyoruz :p

Sephora'nın ben ilk indiriminde bayağı bi indirmiştim. Süper şeyler vardı. İlk günü kesin vardır diyorum güzel ürünler. Sephora markasını da seviyorum. Çok bahsedilmiyor ama bence bahsedilmeye değerler...

Kek kalıpları kendi mağzasında da pek kalmamıştı. Büyük ihtimal yılbaşı öncesinde bitmiştir. Ben de Cevahit Tantitom'a gittiğimde 3-4 tane vardı yılbaşı kek kalıplarından. Daha çok kurabiye kalıpları vardı...

Dennis Satıyor dedi ki...

Kek kalıbı şahaneymiş!! Bu arada rujun rengine de bayıldımmm!

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails