12 Aralık 2010 Pazar

Yılbaşı Hediye Seçenekleri

Yılbaşı dendimi aklıma gelen markaların yılbaşı özel ürün ve paketleri. Bu sene Starbcks'ın fincanları güzel değildi ama  Mudo'nun her zamanki gibi seçimleri harika. Kozmetiklerde hediye setlerinin bolca olduğu, yeşil ve kırmızının göz doldurduğu tasarımları almadan geçmemek gerek :D

Yılın en sevdiğim zamanı. Napayım kış çocuğuyum ben :D

resmleri büyük görmek için tık tık


Resimdekiler, H&M, Tchibo, MUDO, Lush, Essie, Porland, Clinique, Estee Lauder

5 yorum:

buket dedi ki...

bende kış çocuğuyum sonbahar kış geldi mi benden mutlusu yok starbucks fincanlarını bende beğenmedim bu hediye seçenekleri çok güzel gerçekten essie'nin hazırladığı setler çok güzel ama lush da aklımı çelmiyor değğil şimdilik kendime oriflameden corrector kit renkli nemlendirici ve makyaj bazı istedim sırf birşeyler almak adına :)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

corrector kit ile bazı çok merak ediyorum. ilk çıktığından beri aklımda ama elimde zaten varken ihtiyacım yok diyip kendimi durduruyorum. güle güle kullan :)

Archilemi dedi ki...

Bende alttaki yeşil bardak ve tabak takımına bayıldım.

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

tchibo'da var o. bütün ürünler ülkemizde bulunanlar bu arada. gönül rahatlığı ile alınabilir. fiyat aralığını da uygun tuttum mali durumdan etkilenerek :p

pırlanta hediye dedi ki...

ne güzel hediyelermiş, ben pırlanta peşindeyim gerçi ;)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails