12 Aralık 2010 Pazar

2010 Model Çam Ağacım

Yine aynı şekilde süsledim ve bazı arkadaşlarımın hediyelerini de koyuverdim  altına. Şu kenarları telli organza kurdelalara bayılıyorum. Heryere bakmadım ama çoğu yerde yok maalesef. Ben geçen yılbaşı Target'tan (ABD) almıştım.  Burada Migros'ta buldum ama 4 çeşit vardı ve hepsi de kareliydi. Altın sarısı olanını aldım. Gümüş olan da güzeldi ama kırmızıyı hiç beğenmedim. Kendisi iyi hoş ama üzerindeki simler feci dökülüyor.

Bu kenarı telli, yani kolay şekle girebilen organza yılbaşıkurdelalarından her markette çeşit çeşit bulmak dileğiyle diyorum... :D



1 yorum:

makyajblogum dedi ki...

Ağaç çok şeker olmuş :) Bende süsledim ağacımı, bayılıyorum yeni yıl süslemelerine :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails