18 Aralık 2010 Cumartesi

Nails of the Week - Haftanın Tırnakları : Yıılbaşı Yeşili ve Viva la Nails

İşte benim daha önce tanıttığım yeşil ojelerimin üzerine 2 gün önce gelen Viva la Nails siparişimdeki kar tanelerini de ekleyince böyle oldu :) Adlında 2 farklı beyaz ve 2 farklı altın kar tanesi paketi vardı bu çıkartmaların ama ben birer tane aldım. Gelince yine alırım diyordum ama beyazların diğeri biitmiş :(

Yapıştırmaların tanesi 1.95£ Ben 2 tane aldım. Biri beyaz kar taneleri biri de altın kar taneleri. Diğerleri sample... Bir de 2. siparişime de free shipping vermişler, onunla da genel birkaç eksiği de tamamlar Nail Art kitimi de hazırlamış olurum :D

İki elime de simetrik yapıştırdım ve yapıştırmalardan çok memnunum. BBeğenmeyip otuz kere çıkart-yapıştır yapmama rağmen dümdüz duruyorlar. Uyudum ettim ve üzerinden 1 gün geçti ve şimdilik hiçbir bozulma yok. Kullanımı da süper kolay. İşte fotoğraflar;


3 yorum:

Unknown dedi ki...

Süper olmuş:)

Archilemi dedi ki...

Süper kar taneleri tam yılbaşılık.Şimdi sipariş versek acaba yılbaşına yetişirmi ?

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

teşekkürler :D
tam 1 haftada geliyor. kesin yetişir. kayıtlı posta ile gönderiyorlar yani eve teslim ve kesinlikle kaybolmuyor çünkü kayıtlı postaların takibi var :D

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails