8 Aralık 2010 Çarşamba

Makyaj Örneği: Eş/Sevgili Buna Bayılacak Makyajı

Benim müstakbel beyim görünce bayıldı. Kendisi ağır makyaj yapmamı sevmez ve bu makyajla görüştüğümüzün ilk cümlesi "çok güzel olmuşsun" oldu. Bu makyaj da benim favorim oldu. İşte kendisi aşağıda:

MAC 2009 yılbaşı paleti  (resimde sapda) ve Oriflame Kahverengi krem eyeliner ve Oriflame Kalem Likit eyeliner ile yaptım. 
Maskara Benefit Bad Gal ve göz pınarına da Avon Pearl far.

1- Too Faced Shadow Insurance far bazımdan sonra Mac paletindeki sol alttaki rengi crease'e ve kaş kemiğimin üzerine sürdüm.
2- Paletteki koyu kahveyi göz kapağımın dış kenarına sürdüm ve crease(göz kapak kıvrımı) na doğru yaydım.
3- Göz kapağımda ise paletteki sol üst köşedeki en açık renk var.

Hafif pırıltılı ve sade ve bir o kadar da belirgin bir makyahj oldu. Victoria's Secret defilelerinden birinden ilham aldım ama hangi yıldı hatırlamıyorum.


2 yorum:

Eva dedi ki...

Cok guzeell O_o

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

teşekkürler canım :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails