9 Aralık 2010 Perşembe

Blog Adı Sorunsalı

Efenim adımı maalesef değiştiremiyorum çünkü uzantıyı değiştirince link değiştiğinden takip listesinden çıkkıyor ve siz de yeni yazılarımı göremiyorsunuz. Ben de éandé kelimesini büyük yazdım ve FMF omaktan kurtulup FAMF oldum.

Neyse, kader kısmet. İsim koymadan önce tüm dillerde ne anlama geldiğini ve baş harflerinin bile ne anlama geldiğini araştırmak lazımmış. Aslında herşeyin de baş harflerini almamak lazım yoksa sadece Türkçe'de bile ne blogların ismi ne anlamlara geliyor. Maalesef küfür anlamı olanlar bile var.

Rezalet. oy! :p

Yeni yazılarımı okuyamayanlar için 4 konu ekledim. Beklerim :D


Sevgiler, Öpücükler...

5 yorum:

Dennis Satıyor dedi ki...

Hadi hayırlı olsun o zaman :)

Adsız dedi ki...

Blog ismini değiştirdiğini bildiğim bir arkadaşım var. Hem de eski yazılarına da ulaşılıyor. Epey uğraştığını söylemişti. Belki bir faydası olur.. Blogu bu; http://fashiondesignbycns.blogspot.com/

önceden blogunun adı my makeup story idi. :)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

teşekkür ederim bilgi için. şimdi o epey uğraştıysa gözüm korktu ne diyim. Neyse en zaten blogumun içeriği aynı. kalsın şimdilik. en baştan farklı olmalıydı ya. kader :(

Adsız dedi ki...

Bulmak için uğraşmıştı. Belki yapması kolaydır şansını dene derim:)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Teşekkür ederim :) Çok orjinal bir isim bulursam değiştirmeye karar verdim. Adımı özlüyorum sonra. Bende de alışkanlık yaptı. Garip ama uykularım kaçtı değiştirince :(

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails