13 Aralık 2010 Pazartesi

Yılbaşı Büyüsüne Kapılmışken Akşam Akşam Acıktım :D

Nasıl güzeller bunlar yahuuu :_(

Aslında fiyatları biraz daha uygun olsaydı yılbaşını arkadaşlarla birlikte bizim evde geçireceğimiz için şu yeşil çam ağacı olandan alacaktım. Yeşil çam ağacı olanın küçük gruplar için olan mini boyu olsaymış :_(

Beni istemeye geldiklerinde çikolatamı bu siteden isteyeceğim. Yemezsem çatlarım :D

Bunları nerede gördüm diye soran olursa BoonyFood'ta gördüm. Şu şehir fırsatlarından birinde 20tl indirim haberini okuyunca bir göz attım ve gözümü de orada bıraktım :D




Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails