8 Aralık 2010 Çarşamba

Oriflame Takma Kirpik Seti

Yılbaşı kataloğundan aldım. 2 farklı çeşidi var. Biri "Dramatic" diğeri de "Natural"

Benim aldığım "Natural" yani doğal görünümlü olan. İÇinde yapıştırıcısı da var. Gayet büyün bir yapıştırıcı ve gayet güzel.

Kirpiklerin dip kısmı yani kirpik dibimize yapışan serit kısmı vek yok gibi. Yook denecek kadar ince. Bu süper çünkü kalın olunca garip duruyor. Benim aldığım bu doğal kirpikler sanki aynı anda tekli kirpik takmış gibi duruyor.

Fiyatı 11.90TL



7 yorum:

Adsız dedi ki...

güle güle kullan..peki sentetik mi?bu kirpikler.

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Teşekkür ederim :)evet sentetik. Yazmıyor ne olduğu ama gerçek olsaydı kesin yazardı...

Adsız dedi ki...

dramatiği almayı düşünüyorum ve fırca seti hakkında bilginiz var mı oriflamenin.keske takmıs halini görseydik kirpiklerin

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Fırça seti nasıl bilmiyorum ama direktörüme sorarım. Kesin almıştır. Direktörüm yakınım da o yüzden aldıklarını karıştırabiliyorum :D

Bugün kirpikleri takacaktım ama gecikince kaldı. En kısa zamanda fotoğraflarını eklerim canım :)

Adsız dedi ki...

cok tesekkkür ederim sorarsanız cok memnun alırım sizi bekliycem yorumlarını o firca setiyle ilgili canta içinde mi acaba veriliyo ve su takma kirpik sorunsalı kısacası sizi bekliyorum sipariş vermek için yorumlarınızdan sonra tskkür edrm:)

happysky dedi ki...

kirpikleri takıp o şekilde de foto çekilebilir misin rica etsemmmmm...

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

sonunca becerdim ve yazıyı ekliyorum... :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails