13 Aralık 2010 Pazartesi

Kolay Sonbahar - Kış - Yılbaşı Makyajı

Oldukça basit bir makyaj. Zaten bu tip ikili farlar ya da paletler birbirlerine uyumlu renklerle hazırlandığından günlük makyaj süremizi azaltıyorlar.

Oriflame'şin bu ikili farını alalı çok uzun zaman oldu. Bir sonbahar koleksiyonundan almıştım. Cover Girl Lash Blast'in kirpiklerimdeki şu güzelim etkisine bakın. Fresh'in Supernova maskarasından sonra favorim :D

Bu makyajı daha önce koydum mu bilmiyorum. Öyle ise de bu farklı bir versiyonu olmuş oldu çünkü artık alt kirpik dibimi fazla boyamamayı tercih ediyorum...




4 yorum:

Adsız dedi ki...

oriflamenin takma kirpiğini ve fırcalarını beklemedeyim:)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

takma kirpikleri senin için kaç gündür takmaya uğraşıyorum ama beceremedim. Bir beceriksizlik var üstümde. İlk taktığımda annem çok beğenmişti. Şimdilik ancak bunu söyleyebilirim. Fırçaları ise direktörüm almamış. Maalesef yorum yapamayacağım. Tek söyleyebileceğim ben de allık fırçası var 3-4 sene önce almıştım. Hala kullanıyorum ve memnunum...

Adsız dedi ki...

alacagım ama karar verdim dramatiği genede tesekkür ederim cvplarınız için saol:)

Archilemi dedi ki...

Renkeler çok soft ve uyumlu.oriflame bu sıralar çok ilgimi çekmeye başladı bu hiç iyi değil :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails