23 Aralık 2010 Perşembe

Yılbaşı Alışverişi - H&M, Mudo, Ikea Haul

Oh sonunda alışveriş yaptım da rahatladım...Kısaca anlatırsam, Ikea kutular 3 tane. O görünen kırmızı kutunun içinde bir adet kare ve bir adet de yuvarlak kutu var. Süperler ve 14,95TL. Bir de 3'lü kaktüs saksısı ve bir de orta boy saksı aldım. biri 1,95TL diğeri de 2,95TL :) Mudo kupam ise 17,50TL. Geçen sene aynısının başka bir desenlisini almıştım.

H&M Türkiye'ye ise ilk defa bugün gittim. Çok güzel olmuş Konsept ABD'deki ile aynı. Koleksiyon olarak ta bu kış sezonu oarada gördüğüm birçok modeli gördüm. Hatta şurada bahsettiğim elbisenin siyahından kardeşim aldı. Orada beğenip te alamadığım bir hırka vardı çünkü tek kalmıştı ve söküktü benim gittiğim mağazada sonra başka mağazalara bakmaya üşenmiştim.

 Bayıla bayıla giydiğim ceketimin siyahı vardı ama benim aldığım lacivertten görmedim. Fiyatlar birebir ABD ile ynı ki bu da bizi ABD bağımlılığından kurtaracak ki buna çok seviniyorum.

Her ne kadar batıp kaşındırsa da kırmızı hırkayı kapıverdim. İçine pamuklu astar dikeceğim. İndirim ise Küçük bir bölümde. 2 model kaban (farklı renklerde) tişörtler, hırkalar falan var. Ayrıca haftaiçi izdiham falan da yok. Yapmaya da gerek yok. İki mağzaya yetecek kadar depoları yeterince malla doludur.

3 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

güle güle kullan hepsini
yılbası için hmde cılgınlar gibi alışveriş yapmayı diliyorum kendime :)
ankara da hm vardı da biz mi gitmedik bea

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

ufff ankarada yok ikea ve ben bööle sevimliliklerine sahip olmak için deliricemm! kutuların güzelliğine bak yaaa
güle güle kullan:)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

H&M gelir diye düşünüyorum ama IKEA'nın olmaması bu zamana kadar garip geldi. Vardır bir nedeni...

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails