18 Aralık 2010 Cumartesi

Nails of the Week - Haftanın Ojesi: Kendi Ojemi Yine Kendim Yaptım :D

Efenim internetten 1 oje alacağım deyip te sepete birkaç oje ya da türevlerini ekleme olasılığım yüksek olduğundan ben de kendi ojemi kendim yapmaya karar verdim. İyi ki Flormar Neon serisinde güzel bir yeşil yapmış. Ben de sayesinde yılbaşı yeşilimi yapıverdim.

Aşağıda gördüğünüz Flormar Neon Yeşilin kendi resmi ve tırnaktaki hali de birebir öyle. Fotoğrafını çekmiştim ama sizlere ömür oldu :(

Ben içine yine Flormar'ın siyah ojesini katıp kırılan Essie ojemin içinden çıkardığım bilyeleri de atıp karıştırdım. 15 damla kadar koydum ve mükemmel yılbaşı yeşilimi de oluşturmuş oldum.

Ben bunu yaptım diye kesin bir geç yılbaşı koleksşyonu çıkar ya neyse... Pastel çıkarmış ama birebir görmedim nasıl çıkardığı yeşil diye...

İşte benim mükemmel yeşilim :D

Bu Yeşilin Orjinal Hali

Bu da İçine Siyah Karışmış Hali

1 yorum:

cicibebe dedi ki...

aa bu yeşilden bende de var ve kullanamıyorum. karıştırayım ben de bakalım ne olacak :)) eline saglık çok güzel görünüyor bu arada canım :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails