1 Şubat 2011 Salı

Huge NewYork Haul :1

Ne zamandir yazamiyorum malum yogunum bu aralar...

Aldiklarimin bir kismi... Donunce yorumlari ile birlikte blogdaki yerlerini alacaklar. Tabii ki yetistikce. Hala onceki gidisimdem kalan urun yorumlari var.

Dun dogum gunum icin yemege ciktik. Cok duygulandim cunku gittigimiz yerde pastamiz dogum gunu hediyesi yapti restoranin kendisi. Malum dogum gunu sarkisi da eksik degildi tabii ki.... :D ay cok sevindirik oldum.

Bizim burada birak tatli, pastayi hediye etmeyi bir de kestip servis ettikleri icin kisi basina para aliyorlar. Ne kadar nefret ediyorum su zihniyetten anlatamam. Taksimdeki Kallavi denen uyuz yere kisi basi 5TL odemistik 4 sene once. Tek yer orasi olsa hemen hemen %90'a yakin yer para aliyor servis icin. Pastayi onlardan alsak bile... Burada pasta bile bedava. Her yerde. Dogum gunun ise sen bedavasin. Bazi yerler kimlik soruyor bazi yerler sormuyor... Neyse sizi fotograflarila basbasa birakiyorum... :)

Optum herkesi... Sevgiler...

8 yorum:

Dennis Satıyor dedi ki...

Hepsi şahane görünüyor! :)

Lovebug dedi ki...

Lashstash nasıl bir şeydir yahu. Bayıldım!

Bilgentolis dedi ki...

Ayyy nasıl güzeller. O rimelleri denemek için bir de o elf fırçalar için delirirdim :D Güle güle kullan hepsini.

Archilemi dedi ki...

Ühüüüü ay çok güzeller bunlar.Şaka bir yana iyi günlerinde sür sürüştür.Müthiş görünüyorlar

modda twin dedi ki...

ay kıskandım desm yeri

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

tesekkur ederim :)

benim yerimde baskasi olsa daha fazla alirdi :) nefsimle gurur duyuyorum :D

Unknown dedi ki...

COk guzel seyler almissin :) Bende amerikaya gidersem bi gun :D kocaman bi liste hazirliyacagim.

SaR dedi ki...

Canım bayıldım yaa güle güle kullan bakmaya doyamadım...

beauty-n-fashionlove

:D

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails