4 Nisan 2012 Çarşamba

Vanilya Club "Nisan" Kutusu

O kadar reklam yapınca high end bir marka olacak kutuda diye, ben de üyeliğimi aktive edeyim dedim. Söyledikleri markaların arasından Chantecaille çıkacağını tahmin ediyordum. Markanın ismi diğerlerinin yanında daha az bir bilinirliğe sahip genel içinde.

Neyse, bir merak, bir heyecanla bekledim kutuyu ama kutu tam bir hayal kırıklığı. Hayal kırıklığını yaratan da rujun rengi. Kutunun içeriğinin azlığı çokluğu kutu içersinde deluxe sample olduğu sürece sorun değil benim için. Malum deluxe boy olmadığı sürece ne kutunun anlamı kalıyor ne de tam anlamıyla ürünleri analiz edebiliyorsunuz.

Kardeşim 60 yaş üstü A+ müşterilerin tercih edeceği bir rengi ne diye gönderirsin ki? Bari herkesin tercih edebileceği nude bir pembe yolla mesela. Ne soğuk ne de sıcak alt tonlu olsun. Ama yok. Marka elinde kalanı yollamış herhalde.

Ayıp yahuuu!!! Ayıp!!!

Roberto Cavalli parfüm ilk sıkışta ağır gelen ama sonrasında çok hoş kokan yumuşak bir koku. Diğerlerini denemedim.

Sözü yine fotoğraflara bırakıyorum... Siteye gitmek isteyenler için ise TIK TIK

6 yorum:

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

Aaaaa renge bak babaanneme versem kullanmaz :D Dediğin gibi elde kalanları yollamışlar sanırım geçmiş olsun şekerim ne diyim:/

Junkhead dedi ki...

Bana da aynı renk ruj geldi sanırım meteor mu ne . Sinir oldum :( Sheer olması da farketmiyor, beyaz tenli olduğum için gayet rengi belirgin duruyor sürünce . Rujun yapısı ambalajı da güzel ama yazık oldu renkten dolayı . Diğerleri de minicik deneme ürünler zaten,bu ayki kutu fos :/

hexe dedi ki...

Sen gene benden dah sakin yazabilmişsin canım, benim içinde tam bir hayal kırıklığı oldu. Kutuyu alır almaz da döktüm içimi.

http://vin--rouge.blogspot.com/2012/04/vanilya-club-nisan-kutusunda-neler-mi.html

Unknown dedi ki...

Allahım o ruj rengi neee çok haklısın
tek rujum bu kalsa sürmem heralde
renkleri isteklere göre yollamalılar bence

makyajblogum dedi ki...

Canım güle güle kullan, rujun rengi bana da uymadı herkesin sürebileceği bir renk değil keşke daha naturel bir ton olsaydı dedim görür görmez, yine sheer yapıda olduğu için bazı insanlar severek kullanabilir belki. Ben de cilt ürünlerini deneyeceğim bakalım nasıl çıkacaklar?

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Sıcak alt tonlu hiçbirşey bana yakışmıyorken beyaz tenime kahverengi şeffaf da olsa ki arkadaşların swatchlarında görüldüğü kadarıyla pek değil, kahve hiç gitmiyor. :( Ürüne yazık herşeyden önce ve marka da bu renk tercihi ile bende iyi bir intiba bırakmadı şekerler... :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails