10 Nisan 2012 Salı

Sephora "Outrageous " Maskara

İnanılmaz güzel bir maskara. Şekil olarak Benefit "They're Real" maskaraya benziyor. Resimlerde tek kat sürülmüş halini görüyorsunuz. Kıvırma, uzatma ve hacim kazandırma özelliği süper. Benim gibi kirpiksizlerde sonuç oldukça iyiyken kirpiği olanlarda görünümü olağanüstü. Ben sadece maskara allık şeklinde dışarı çıkamam. Göz kalemi illa sürmem lazım ama bununla çıkılır. :)

Fiyatını hatırlamıyorum ama "They're Real" dan oldukça ucuz. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Alın!!!

6 yorum:

Unknown dedi ki...

aynen bir kirpiksizim sen yine iisin bana göre süper olmuş yahu :)

Lady dedi ki...

Temizlemesi zor mu? Kirpikleri döküyor muyuz?

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Teşekkürler Elif :)

Lady: iyi hatırlattın :D maskaraya hayranlığımdan yazmayı unutmuşum. :p Çok rahat, yumuşacık temizleniyor ve kirpiklerim dökülmedi.

Lady dedi ki...

Teşekkürler ^_^

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

çok merak ediyodum bu rimeli ya çok faydalı bir yazı oldu benim için :D tşk ederim <3 güle güle kullan

tubiss dedi ki...

ooo süper bişi bu yahu, hemen almak istiyorum :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails