3 Nisan 2012 Salı

PUPA "Diva's Rouge - 19" Ruj

Geçen haftalarda Kozmoda.com'dan almıştım bu ruju. İnternetteki rengi ile rujun rengi aynı. Orada hiçbir sorun yok ama bu renkteki rujlarda sıkça karşılaştığım birşey var. Rengi dudakta daha açık oluyor. Temptalia'nın tanıttığı rujlarda da aynı durumu çok gördüm. Bakıyorsunuz renk tam şeker pembe, swatch yapıyorsunuz yine aynı ama dudakta alakası yok.

Bu haftasınu aldığım başka bir rujda da aynı durumu yaşadım. Şimdi bütün rujlarda bu böyle mi diyeceksiniz, hayır. Çantamda olan bir rujla karşılaştırdım elimde swatch yaparak almadan önce ama işte... ilginç... :)

Dönelim PUPA "Diva's Rouge" 19 numaraya. Yarı soluk mat, mavi alt tonlu bir pembe. Nemlendirme özelliği ortanın altı. Kalıcılığı oldukça iyi. Fiyatı Kozmoda.com'da 26.50 lira.


2 yorum:

Unknown dedi ki...

cidden dudakta ambalajında durduğundan daha açık gözüküyormuş.Ama ben dudaktaki duruşunu daha çok beğendim sankimsi:)

semforever dedi ki...

ooo hazır bahar gelmiş tam rengi :D hele yazın daha da güzel durur
http://semforever-semforever.blogspot.com

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails