24 Nisan 2012 Salı

Lila Kutu Alışverişi : Philip Kingsley Saç Bakım Ürünleri

Lila Kutu'dan çıkan deneme boylarını denedikten sonra kendilerine aşık olmuştum biliyorsunuz. TIK TIK

Tabii ki sonunda dayanamayıp "Body Building" şampuanı ve "Elasticizer" saç maskesini alıverdim. Bir de şaç kremini de alabilseydim iyi olacaktı ama kredi kartımı yeni sfırlamış biri olarak artık abartmak istemiyorum :D İçeri girmemek lazım :p

Kesinlikle denenmesi gereken bir marka! Saçlarım sanki bir anda yeniden çıktı. İnanılmaz yumuşak, hacimli, parlak... En azından saç maskesini alın. Hele ki boyalı ise saçlarınız almanız lazım zaten :p

Lla Kutu'dan alışveriş yaptığınızda istediğiniz bir eneme ürünü seçebiliyorsunuz. Ben tabii ki Philip Kingsles seti seçtim :D Diğerleri de onların eklediği hediyeler. :) Nasıl mutlu oldum anlatamam. Ben artık her ay bir kutu ile yetinmem birde aışveriş yaparım artık. :D

Ben bu alışverişimde puanlarımı kullandım. Puan kullanılan alışverişlerde aldığınız ürünlerin puanı hesabınıza işlemiyormuş ama ben bunu bilmiyordum. Saolsunlar kendilerinden kaynaklanan bu bilgi eksikliği nedeni ile bu alışverişimden kazandığım puanlarımı verdiler. :)

Lila Kutu'ya üye olup muhteşem markalarla tanışmak istiyorsanız TIK TIK

Ben mobil ödeme yolunu seçtim, tavsiye ederim. Her ay ayın 10'nundan sonra TL hesabınızdan düşüyor ya da cep telefonu faturanıza yansıyor. Süper güvenli ve kolay.

Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails