17 Nisan 2012 Salı

Make Up For Ever "Smoky Lash" Maskara

Efendim, maskaralardan devam ediyoruz. Bugünkü konuğumuz Make Up For Ever. Ülkemizde memleketindeki gibi fiyatlarla satılan markanın bu maskarası çok güzel hacim veriyor, kirpikleri yapıştırmıyor ve kıvırıyor. ldukça hafif bir yapısı var, ağırlık yapmıyor. Temizlemesi biraz uzun sürüyor. Zor değil ama iyi boyuyor. :p Uzatma özelliği ilk kullanımlarda görülüyor ama kısmen kısa sürede kurumaya başladığı için zamanla bu özelliğini kaybediyor.

3 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

resimlere bakınca alınası duruyor.dolgunlaştırmasını sevdim

Pinarissima dedi ki...

Sana çok yakışmış.. Sana bir keresinde email yazmıştım .. hatırlar mısın bilmiyorum geçen sene.. ben de doktora öğrencisiyim demiştim. İlk defa bir blog açtım. Ben de beklerim. Sevgiler..

nymphatthelake.blogspot.com

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Dolgunlaştırması çok iyi!!!

nymphciim hatırlamazmıyım :) akademik olan hiç bir şey aklımdan çıkmıyor. :p

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails