16 Nisan 2012 Pazartesi

Lila Kutu "Nisan"

Ben tek kelimeyle bayıldım. Tamamen ihtiyaçlarıma yönelik ve özellikle son zamanlarda yağ yakıcı besin takviyeleri için yeni markalar ve karışımlar denemeye başladığım zamanda süper oldu.

Mevsime ve seznona uygun güzel bir kutu olmuş. Siz de üye olmak isterseniz ki bence üye olun çünkü her ay 19 liraya bir süprizle karşılaşmak çok güzel hem de söz konusu Lila Kutu olduğu için kötü birşey gelme olasılığı da düşük. :) Sözü fazla uzatmadan TIK TIK diyorum :p.

9 yorum:

Uzun ince kıvırcık dedi ki...

Ne kadar çabuk ulaşmış eline. Ben de bekliyorum nisan kutusunu. Güzel görünüyor en azından geçen aya göre daha iyi gibi. Yalnız oje yerine allık koymalarını tercih ederdim :D

Unknown dedi ki...

süper bu ay belli :)

Unknown dedi ki...

yaaa aglamak istiyorum gecen aykı kutudan çıkan cosmed ürünlerinin son kullanma tarihi geçmiş oldugu için nisan kutumu iptal ettirmiştim ama şimdi kutu içeriğini görünce çok üzüldüm....

banu.isik dedi ki...

ben bu ay almadım ya çok güzel şeyler göndermişler :D güle güle kullan

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

ayyy o Cosmed ürünlerdeki tarih üretim tarihi :( Mail atsaydın Lila Kutu ya keşke :(

Geçen ayki kutulardaki ürünler stoklarına girsin bir de alışveriş yapacağım kendilerinden :) Activin T fiyatları da iyiymiş. Umarım etkisi de iyidir :)

Artemis-Tanrica dedi ki...

.) İyiki almısım diyorum super ürünler cıktı .) Güle güle kullan .)

özlem dedi ki...

Benmkini merakla bekliyorum, çok güzelmiş bu ay. Keşke İnglot tan başka bir ürün koysalarmış...Bu arada farkettin mi, luxybox dan tekli kirpik çıkmıştı,liladan da şerit takma kirpik çıktı :)

merqure dedi ki...

kutularımız birebir aynı,fakat poşet sample istemiyorum dememe rağmen bir sürü poşet ürün var :(

Outlet makeup dedi ki...

bu kutuyu kaçırdığıma üzüldüm:(
güle güle kullan canım =)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails