25 Nisan 2012 Çarşamba

Markafoni Alışverişi: Chiccy Accessories

Bileklik modası almış başını giderken bilekliklerime şöyle boncuklularını eklememek olmazdı. 2 bileklik sepete atmışken 2 tane de kolye attım ama birini yanlış gönderdikleri için geri yolladım. Umarım stoklarında benim ısmarladığım vardır da istediğimi yollayabilirler.

Resimdekilerin indirimli fiyatları şöyle:

 1- Siyah bileklik : 7.99tl
2- Kahverengi 3lü bileklik: 14.99tl
3- Ay-yıldız, güneş kolye: 12.99tl

Markafoniye üye olmayan kaldıysa TIK TIK

7 yorum:

chunlibeauty dedi ki...

aksesuarmı dedinnn :D harikalar bilekliklere bayıldım canım güzel günlerde kullan!!!

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Teşekkürler şekerim :P Özellikle sendeki bileklikleri gördüğümden beri her gittiğim mağazada bileklik bakıyorum :D

Sedağ. dedi ki...

Kolyeye b a y i l d i m :-)
Bu arada 1000. Izleyi ben oldum sevindim :-))

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

heheh :) teşekkürler canım :)

Unknown dedi ki...

güle güle kullan. :)
ben de almadığıma o kadar pişmanım ki. trendyol kampanyası olmuş onu da kaçırmışım. :( kolye alacaktım.

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

teşekkürler :) denk gelirsen özellikle 3lü bilekliği tavsiye ediyorum. çok güzel duruyor. yalnız fazla geniş yapmışlar. 3lüye fazladan delik açıp ayarladım ama diğerini 2. ye taksam bile bol ama rahatsız edici bir bolluk değil.

Adsız dedi ki...

ay yıldız-güneş kolyene bayıldım..

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails