2 Kasım 2011 Çarşamba

Siyah Noktalar mı? O da ne? :)

Geçen hafta size şu yazımda bahsettiğim Dioxide cilt bakımı setinden söz etmek istiyorum. Kısaca söylemem gerekirse benim cildime etkileri yaklaşık 1 ayda şu şekilde oldu;
  • Siyah noktalarınızı tamamen temizliyor,
  • Cildinizdeki bütün pürüzleri yok ediyor,
  • Gözenekleri iyileştirerek kalıcı olarak küçültüyor,
  • Yumuşak ve pürüzsüz bir cilt bırakıyor,
  • Alerji yapmadı
Kullaınımı kolay ve sadece gece bakımı olarak kullanıyorsunuz. Cildim karma ve resmen puf puf, pamuk gibi oldu. İlerleyen zamanlarda diğer zaadlerini de yerine getirip getirmediğini göreceğiz. Şimdilik en büyük sorunum  olan burnum ve çenemi temizledi. Bu bile bu ürünü almaya değer. Bir Türk markası olan Dioxide cilt yenileme setinin tamamı 149TL ve özellikle performansına göre fiyatı çok uygun. Bu seti bana okuldan yakın bir arkadaşım hediye etti. Bu firmada çalışıyor. Yani içerik konusunda içiniz rahat olsun :)


Ürünleri kullanmaya başladığımda burun bandı kullanalı 1 hafta olmuştu. Seti kullanmaya başlayalı ise sanırım 1 ay oldu olacak. Hala da burun bandı kullanmadım. Arada toniği sürmeyi unutuuğum ya da hiç kullamadan yorgunluktan uyuya kaldığım 1-2 güne rağmen sonuç fotoğraflarda.

Ben çenem ve burnumdan ve burun çevremden çok dertliydim ve bu bölgeleri çok güzel temizledi ve gözenekleri yarı yarıya küçülttü. Seti tamamen bitirdiğimde ki sadece gece kullandığım için uzun süre gidecektir.

ABD'de kozmetik alışverişi için Nordstrom'dayken oradaki bir güzellik uzmanına gözenek küçültücü istediğimi söylediğimde bana tedavi edici gözenek küçültücülerin olmadığını sadece geçici çözümlerin olduğunu söylemişti. İyi ki teknoloji ilerliyor da artık gözeneklerimiz tedavi olabiliyor.

Şu ana kadar burnum ve burnumun yakın çevresi ve çenem neredeyse tamamen iyileşti. Burunumun yanlarının yanaklarıma olan kısımlarındaki gözeneklerim zaten iri olduğundan henüz belirgin bir sıkılaşma farketmedim.

Kırışıklıklar için de etkili olduğunu söylüyor ancak kırışıklıklarımla alakalı da henüz bir sonuç almadım. Zaten söz konusu kırışıklık olunca yaklaşık 1 ayda sonuç almayı beklemiyorum da.

Olumsuz yanı olarak ilk başta gözünüze çarpan özellği kremin ambalajı. Krem losyon kıvamında ve bu yüzden kavanoz kesinlikle yanlış bir seçim. Dökülebiliyor ve oldukça kullanımı zorlaştırıyor. Pompalı ya da tüp şeklinde üretilirse çok daha iyi olur.

Resimler aylık dellenme günüme yakın çekilmiş cildinimin sağıtmaya başladığı döneme aittir. :p 1 alında 1 çenede minikler fırtladı. Resimleri tıklayarak daha büyük ve ayrıntılı görebilirsiniz.


Burnumda gördüğünüz soldaki kahve leke ise ben et beni değil süz olanı :p
Burnumun (tam site ismimin yazılı olduğu kısmın) yanındaki kızarıklıklarda yok oldu.

 

Burnumu silmekten biraz deriler sarkıyor :S



Bu çenemin gergin hali. Böyle kusurlar daha belirgin oluyor malum.
Sağ ve sol dudağıma yakın kısımlarda ince kahve pürüzler ve gözenekler vardı,
orta kısımda da beyaz yağ bezeleri vardı. Kahve noktalar yok oldu, beyaz bezeler azaldı.


Bu da alnım

Setin tüm özelliklerini görmek için TIK TIK  ve satın almak için TIK TIK

1- Temizleme köpüğü: Pompalı ambalajı olduğu ve pompa ayarlanabilir olduu için istediğiniz oranda ürünü alabilirsiniz. Tek tam basma benim için yeterli oluyor. Kurutmadan çok ragahat ve kolay temizliyor.

2- Tonik: Kremsi bir yapısı var. Gözenekleri temizlemede 2. adım. Sprey şeklinde Kozmetik pamuğa 5-6 kez yakından sıkıyorum. Bu ürün de nemlendirerek temizliyor ama yağlandırmıyor da.

3- Maske: En fazla haftada 1 uyguluyorum. Yağlı ve problemli ciltler kesinlikle haftada 1 uygulamalılar ama norma ya da karma ciltler 10günde 1, kuru ciltler ayda 2 kez kullanabilir diye düşünüyorum. Kalın bir tabaka halinde uyguluyorsunuz ve 30-40dk sonra soyarak çıkartıyorsunuz. En sevdiğim maske tipi. Yıkananlara çok üşeniyorum. Hafif yakıyor ya da karıncalandırıyor diyebilirim ama kızarıklık ya da alerji yapmadı bana.


4- Krem: Tüm seri gece kullanıldığından (temizleme köpüğünü kuru ciltler hariç sabahları da akullanabilir) bu krem de bir gece kremi. Özellikle krem sürmeyi unutup son anda sürnler için güzel formüle edilmiş. Cilt çok çabuk emiyor ve yastığa bulaştı dersiyle uğraşmıyorsunuz. Yapısı yağlı değil.

14 yorum:

Archilemi dedi ki...

Bir kere tertemiz görünüyor cildin.Bu çok önemli üstüne ne sürsen güzel durur bu haliyle.Ürün güzel bir ürüne benziyor.Peki ne kadar süre kullanılabilenecek bi ürün bi zaman kısıtlaması varmı?

Cansın Ekşi dedi ki...

Bu postun içim çok teşekkürler.Bende çok şikayetçiyim burnumdan falan.

visnetadindaa.blogspot.com

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Teşekkür ederim :D Kullanımı için zaman kısıtlaması yok. İyileştirme özellği olduğu için elde edilmek istenen sonuca ulaştıktan sonra, cilt yaşına göre belirli aralıklarla kullanılmaya devam da edilebilir.

Unknown dedi ki...

bu seti nereden edindin ve fiyatı ne kadar acaba?

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Yazının en başında da yazdığım gibi 149TL. ve okuldan bir arkadaşım hediye etti bana. Orada çalışıyor. Firma kendi sitesinden satış yapıyor. Linkini de ekliyorum hemen :)

j.d. dedi ki...

Hmm yazdıkların beni cezbetti valla :))
Bayramda eve gidince birde doktoruma soruyum bende bi bu ürünleri ;)

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim =)

Adsız dedi ki...

ilk kez duyuyorum bu markayi canim, demek cok iyi geldi sana, merak saldi simdi benide fotolari görünce, bir bakacagim sitelerine : )

★nasli_ dedi ki...

Ne güzel anlatmışsın :)) Ben sıkıyorum ne leke kalıyo ne başka bişey :PP Blogun çok yararlı hemen takibe aldım seni ;) Görüşmek üzere !!
My BLog Click Click
My Giveaway click click

chunlibeauty dedi ki...

bende seninle duydum bu markayı çok güzel anlatmışsın canım yorumuna sağlık :)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

teşekkür ederim :)

Eslem dedi ki...

Öncelikle bilgi verdiğiniz için teşekkürler.Ben 12 yaşındayım.Benimde burnumda,burnumun yanlarında ve çenemde siyah noktalar çıkıyor.Birde alnımda ve burnumun çevresinde sürekli sivilceler çıkıyor.Aslında sivilce gibi değil.İltihaplı felan değil.Biraz sivilceye benzer pütür kırmızı şeyler.Bunlara sinir oluyorum.Annem geçer sıkıntı yapma diyor.Ama bana böyle şeyler değil,bu sivilce ve siyah noktaları geçirecek bir krem veya başka birşey lazım.Bende bu bahsettiğiniz Dioxide 'den almak istiyorum.Sizce iş yarar mı?Sivilce ve siyah noktalarımı geçirir mi? Lütfen yardımcı olun. :/

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Kırmızı pütürler için doktora gitmeni öneririm canım. Siyah nokta, sivilce ve beyaz (yağ bezesi olmayan) pütürlere iyi geliyor. Üründe herhangi bir yaş belirtilmemiş. Ürünün etkisini görmek için düzenli kullanmak lazım. Bıraktığında sorunlar tekrarlıyor ama eskisi kadar sivilce ya da siyah nokta olmadığı gibi gözenekler sıkılaştğı gibi kalıyor canım.

Eslem dedi ki...

Çok teşekkür ederim :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails