4 Kasım 2011 Cuma

Siyah Noktalar mı? O da ne? :) BÖLÜM: 2

Bundan önce şurada bahsettiğim yazım çok uzun olduğundna bu iğrençlikleri oraya eklemek istemedim :S

Aslında ürünleri burnumu temizledikten sonra kullanmaya başlamış olduğu için pek bir öncesi fotoğrafım olmadı. Açıkçası özellikle burnumdan rahatsız olduğum ve genellikle fotoğrafı çeken ben olduğum için fazla fotoğrafım yoktur. Ancak tatilde olduğum zamanlarda, ben buradaydım psikolojisi ve tatilin verdiği mutluluk ile fotoğraflarımı çekmişim.

Bir de önceki(kaç sene? :p) cilt bakımı rutini yazımda da kullandığım fotoğrafı da görebilir ve yazıyı  da okuyabilirsiniz. Yazı için TIK TIK   Oz amanlar resimlerin boyutundan da anlayacağınız üzere biraz cildim konusunda güvensizdim.

Dioxide setini kullandıktan sonra yayınladığım fotoğraflar direk burnumun, alnımın, çenemin, burun çevremin yakındna çekilmiş fotoğrafları. Canon 14.1 mega pixel  Powershot SX210 IS modeli ile. Şimdi göreceğiniz fotoğraflar ise aynı makine ile portre diyebileceğimiz büyüklükte çekilmiş fotoğraflar. Yazıyı fazla uzun tutmadan fotoğraflara geçelim;

Fotoğrafı tıklayarak daha büyük görebilirsiniz. Fotoğrafların öoğunda sırıttığım için birazcık komikler :p





2009'daki fotoğraflar: (Eski bir Canon makine ile) Yanak fotoğrafımı flu çıkmış. Eh ilk bog yazılarımdan biri. Amatörüz daha :) Sol üst çene, sol alt alın. Bu iki zamana ait görüntüler aylık bunalım haftamın dışındak günlerde çekildiler. Dünkü fotoğraflar aylık bunalımıma yakın çekinldiler. Cildim için yaklaşık 1 ay boyunca Dioxide kullandıktan sonrası yeni fotoğraflar için TIK TIK 

Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails