12 Kasım 2011 Cumartesi

Victoria's Secret - İstinye Park

Bugün görünce fotoğraflarını çekip haber vereyim dedim. Victoria's Secret, Sephora ve MAC'in bulunduğu katta Sephora'nın yanında açılıyormuş. Bath&Body Works'un açılış süresine göre tahmin yürütürsek  Aşağı yukarı 2 hafta sonra  nasıl olacağını görürüz. Bir de Nişantaşı City's e açılacak deniyordu. Bakalım...

Gördüğünüz üzere kozmetik ve aksesuar bölümü açılıyor. LaSenza var diye mi açmıyorlar, piyasaya yavaş mı girecekler, doğru yer mi yok, olabilecek fiyatlar mı mevcut duruma uymaz vs... artık sebep her ne isebu kadarı ile idare edeceğiz...

Derinliği ne kadar bilmiyorum ama genişlik olarak oldukça büyük görünüyor mağaza :D Daha önceden orada ne vardı hiiiiiç hatırlamıyorum :(

Not: Hem Nişantaşı City's e hem de İstinye Park'a açılıyor. 

5 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ucuza gelir umarım pek sanmıyorum ama vergisini bize yuklemeseler bari.kıyafet ayakkab da olsa ne guzel olur du.
iç giyim konusunda katılıyorum. akla ilk camasırları gelen markanın böyle yapmasının bir sebebi olmalı.

Unknown dedi ki...

Canim victoria'a secret'in türkiye ayağı la senza zaten. yani ikisininde sahipleri aynı.. o yüzden çamaşır bölümünü düşünmüyorlar... bence daha iyi oldu yurt dışından daha indirimli getirtebiliyoruz .. bu sefer onu da yasaklicaklardı :)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Biliyorum, ben de o yüzden LaSenza var diye açmazlar diye düşünüyordum ama ikisi de farklı markalar. Yani her ne kadar VS LaSenza'yı almış ve LaSenza burada da ParkBravo tarafından tüketiciye sunulmuş olsa da, Canadalı LaSenza'ya rağmen Canada'da VS açıldı. (yine Lost teorilerine döndürdüm olayı :p)

Bir de daha önce yazdığım gibi VS'nin mağazasında giyim anlamında çok çeşit yok. Ne varsa internet mağazasında. O yüzden açılması çok büyük birşey ifade etmeyeceğinden açmayacaklardır burada diye düşünüyorum. :p

Neyse, herşeyi yasaklamasınlar da gönderdikleri hediye çeklerini harcayabileceyim buradayken de :D hihihihihi...

Adsız dedi ki...

Valla masallah, türkiyede ne ararsan var markalardan, almanyada yok mesela victoria secret bir cok baska markalar gibi : )

Gul's Make-up Mirror dedi ki...

güzel bi haber umarım fiyatları bath&body works gibi yüksek tutmazlar makul fiyatta olsun mümkünse;)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails