20 Kasım 2011 Pazar

Mini Aksesuar Alışverişim ve Haberler

İzmir'deyken uğramadan geçmeyeceğim ve tek kelimeyle mükemmel bir aksesuar mağazası olan "Hello Accessories" ''dan kendime aşağıda gördüğünüz şu cicileri aldım. Ancak sonra farkettim ki (ne diye çantanı bagaja atıp ezdirirsin be birader) kar tanesi küpelerim sizlere ömür. Ezilerek kırıldılar. Düzeltmeye çalıştım ama yapıştırıcı bu sefer de kristallerini matlaştırdı. O kadar güzellerdi ki, dayanamayıp 2 çift almıştım gördüğünüz üzere. Kader kısmet :_(  ühüüü... hatta böhüüü... 

Küçük kar taneleri gümüş. Farklı renklerde gümüş takı alabiliyorsunuz. Yani mümkün olan maddelerin sıvı hallerine batırılabiliyor. İsterseniz gümüş bir kolyeyi altına batırttırabilir ya da benim ki bronz bi gümüş küpeniz olabilir. Bazı maddelere alerjisi olanlar için hoş bir yöntem.

Küpelerimi 20TL'ye aldım. Kardeşimin beni tanıştırdığı favori gümüşçümüz "Gözde Gümüş". Takı tasarımı da yaptığı için orjinal şeyler bulmak mümkün. TIK TIK. Hatta keni dizaynınızı da yaptırabilirsiniz. Yeri Karşıyaka Çarşısında Adidas'ın baktığı karşısındaki sokakta. Tiyatro sokağı imiş.

Hello Accessories 'da Karşıyaka Çarşısında yol üstünde. Sahile giderken solda kalıyor. Aldığım ürünlerin fiyatları fotoğraflarda. Farkettiyseniz aldığım çaydanlık American McGee'nin Alice oyunlarından çıkma bir çaydanlık. Görünce atladım. :D

Bu arada yılbaşı alışverişini sevenler bu haftasonu dışarı çıktılarsa mutlaka görmüşlerdir, Mudo(tamamen değil), Tepe Home, Ikea, Claire's (tamamen değil) Yılbaşı sezonunu açmış. :)  Şimdi Victoria's Secret ile Bath&Body Works'un yılbaşı ürünlerini bekliyorum (VS hala açılmadı bu arada).

Ben Yılbaşı moduma Ramazan Bayramından sonra girdim, markalar daha yeni giriyor. Zaman çooook çabuk geçiyor. Bence bu yoğunlukta herşeye erken başlamak lazım. :D

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok tatlı duruyorlarr :)

özge dedi ki...

güzel günlerde kullan canım:)

Modavesaire dedi ki...

küpelere bayıldım tam benm tarzım. hepsini güle güle kullan.keşke ben de çorumda böyle cici takılar bulabilsem...

Juturne Beauty dedi ki...

Belki de bu haftasonu yanyana geldik ama bilmedik :) çok güzel hepsi özellikle kolyeler güle güle kullanın :)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Teşekkürler kızlar :) Ben bunları bayram zamanı almıştım. 2 hafta olmuş hay bin kunduz. Zaman ne çabuk geçiyor o_O

Unknown dedi ki...

Hepsi birbirinden güzeller:)

aycakzc dedi ki...

aksesuarlara dayanamıyorum nedense hepsine bayıldım güle güle tak hepsini :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails