23 Kasım 2011 Çarşamba

IKEA'da Yılbaşı ve Aldıklarım

Dün akşam hem merakımın üst seviyelerde gezmesi hem de inanılmaz sıkıldığım için IKEA'ya gidelim dedim. Heheh sanki çok yakın :p Neyse...

Efenim, öncelikle yılbaşı ürünlerini merak edenler ürünleri kasaların oradaki alanda bulacaklar. Aralara birkaç ürün yerleştirmişler ama kutular, bardakların hepsi vs. yerinde değil. Mesal bardaklar mutfak bölümünde değil.

Kupalar da var ama seramik. Birkaç deseni mevcut. Kutulardaki desenlerden var ve renkler de bu şekilde.

Süslemelerin fiyatları yüksek ve gereksiz. Malum Carrefour, Migros gibi marketlerde bol çeşitte uygun fiyata süsleme bulmak mümkün. Ikea'da satılanlar da çok farklı ya da orjinal değildi. 

Yılbaşı temalı tencere ve tavalar, kadehler, tabaklar, vs. birçok ürün çeşidi var. Küçük ama iç açıcı bir alışveriş vaadediyor (süre olarka küçük :p) 

Kırmızı desenli 6'lı su bardakları çok hoştu ama beyaz bardakları gözüme kestirdiğim için 2 tane aldım. Birkaç sene önce aldığım ve çok sevdiğim Paşabahçe yılbaşı bardaklarımdan sonra nasıl olsa kendi evime çıkmama çok var diyerek sadece 2 tane almayı tercih ettim.

Kutu ise 3'lü ve 19.95TL. 
Tanesi 2.95 TL. gibi. Tam küsuratı hatırlamıyorum.
Kek ve çikolata kalıpları ne kadar bilmiyorum. Fİyatı yazmıyordu. Ben de pahalı değildir diyerek aldım. Başka kek kalığları da sattıkları için onlar 3-4TL falandı, bunlar da o kadardır dedim.
Mum ise dondurmalı :D ve 3.95TL gibiydi onun fiyatı da.
Bir de resimde olmayan 100'lü mum aldım kokusuz, 9.95TL.

12 yorum:

Unknown dedi ki...

kutuları çok sevdim gördüğüm an kapıcam içi hemencecik doldururlur bizde bu kadar 'mühim' ıvır zıvır varken 5lisi olsa yeridir hiç boş kalmaz:):)

buket dedi ki...

az önce fmf bize yılbaşı alışverişlerini ne zaman yazmaya başlar diye düşündüm desem =) bayılıyorum bu yazılara=) starbucks bu sene nasıl kupalar tasarlamış biliyor musun =)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Artık her yılbaşı bu kutulara sarmış oluyorum. :) Geçen sene kırmızı, bu sene gümüş-gri, seneye de altın sarısı sonra da yeşili olsun :D

heheheh :) evet ayen öyle. sanırım ben yılbaşı delilerinden oluyorum :S yok ya o kadar değil :p hihihihi :p Starbucks'ın kupalarını uzaktan gördüm, fena durmuyordu ama yılbaşı aşkıyla halisülasyon da görmüş oolabilirim. Fırsat olmadı bakamadım bir türlü.

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

kutular guzelmıs.
etrafta boyle sık ve ucuz kutu yok sımdılk umarım cıkar yılbasına

sosyetepazarimm.blogspot.com dedi ki...

hepsi çok güzel ya :) iyi günlerde kullanın hepsine bayıldım valla :)

pembe fiyonk dedi ki...

ne güzel ciciler almışsın.güle güle kullan canım :)

xcelis dedi ki...

hepsi çok şirinnn güle güle kullanın şimdiden mutlu yıllarr =)

senem dedi ki...

hepsine bayıldım harika :)

Güle güle kullan tatlım

Unknown dedi ki...

çok güzeller güle güle kullan yeni yıl yeni şeyler iyi gelir insana

Vespa GirL Make Up dedi ki...

ya ikea'nın komple yılbaşı süslerini alsam anca rahat ederim (:

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Teşekkürler arkadaşlar :) keşke markalar daha erken başlasalar da daha uzun süre bu ışıltı :D

Unknown dedi ki...

o kutular benimde çok hosuma gidiyor:)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails