4 Kasım 2011 Cuma

Hazır Victoria's Secret Sonunda Uluslararası Pazara Açılıp Buraya Gelmişken

Ben de birkaç şey yazmak istedim. Hepimiz VS'ın fiyatlarını biliyor ve birçoğumuz da uzun ya da kısa bir zamandır alışveriş yapıyoruz.

VS'ın internet mağazası daha geniş bir çeşitliliğe sahiptir. Kıyafetleri sadece  internet mağazasında satılır ve iç giyimde de mağazadan tamamen farklı ürünler satar. Pink serisi de dahil olmak üzere klasik mağazası ile internet mağazasının arasında farklılık vardır. 

Kozmetik de ise ürünler tamamen aynı olup, klasik mağazalarında çeşitlik daha fazladır. Hele ki hemen hemen her ürünün mini boylarının olduğu kasa yakınındaki standlar mıncıkla mıncıkla bitmez.

VS yılda 2 kez hem intetnet mağazasında hem de klasik mağazalarında dev indirim yapar. Bir de outletleri vardır ki tadından yenmez :)

VS ABD'de bizim buradan gördüğümüz gibi high-end bir marka değil. Orta-üst diyebiliriz. Mesela NewYork'un meşhur outlet cenneti olan ve daha çok high-end markaları bünyesinde bulunduran Woodburry'de VS mağazası yoktur. Onun yerine Long Island'da daha çok orta halli markaların bulunduğu Tanger Outlet'de mağazası vardır. İnternet indirimden kalanları burada bulmuştum mesela.

Her ne kadar durum böyle de olsa, Türkiye'de abuk subuk fiyatlar ödemeye hazır birçok kişinin olduğu gerçeği de bizim için fiyatların nasıl olacağı konusunda bizi biraz korkutabilir.

Özellikle kozmetiklerinin fiyatlarını MAC gibi bir marka ile aynı yapmaları ya da daha yüksek yapmaları onların aleyhine olacaktır. 

Pink serisinin sweatleri zaten sezonda $35-$45 arası değiştiğinden pek ucuz olmalarını beklemiyorum. İndirimde ise yarı fiyatına düşüyorlar memleketlerinde :p  Pink serisinden 2'li iyi kalite sütyen mesela sezonda hatta, $32'a satıyorlar. Bunları hem mağazada hem de internette bulabiliyorsunuz. Tavsiye ederim :)

Favorim olan ve başka da bir şey kullanmamı engelleyen tek koku ise yine VS'a ait ve Dream Angels serisinden "Heavenly" adlı parfümü. 6 sene oldu kulanmaya başlayalı.

Hediye setlerinin kutuları acayip kullanışlı oluyor. Üstelik kaliteliler de be ilk aldığım kutulu setin kutusunu hala kullanıyorum, kırtasiye kutusu olarak. :p

VS'ın sweat pantolonlarını çok severim. Çok rahatlar, uzun ömürlüler. Seyahat çantalarını çok seviyorum. Makyaj ürünleri ise bazen süper bazen de normal oluyor. Yani deneyip de görmek lazım. Zaten her ürünün kendi standında denemesi var. O yüzden seçip alması kolay oluyor. Mağaza concepti aynı olacağını varsayarak, kozmetik alırken rahat rahat ürünleri inceliyebileceğimizi düşünüyorum.

VS ABD'de birazcık teenager markası olarak anıla dursun, bakalım bizim pazara nasıl girecek?

Sizi, gösterilebilir çeyiz ve bir kısım kullandıklarımla baş başa bırakıyor ve hazırlamış olduğum çantamı alıp bayram için İzmir'e doğru yol alıyorum. :)  (evet, aynı bikiniden 2 tane var. hayatımın bikinisi.) 

İyi bayram, iyi tatiller arkadaşlar...

10 yorum:

HERSHEYLER dedi ki...

bende vs'yi pek severim gelmesine çok seviniyordum ama ilk mağaza sadece kozmetik üstüne :( iç giyim yok daha ileride gelecek mi bilmiyorum ama en azından kozmetik yasağında onlara ulaşmakta güzel ^_^

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Emin değildim ama ama doğruymuş haaa!!! yıkıldım bu haberin gerçek olduğuna. VS nin mağazaları büyük oluyor diye istedikleri yerlerde acaba mağaza bulamadılar mı diye düşünmek istiyorum :) Çünkü €75 sınırlaması ile pek de birşey almak mümkün olmayacak bigi görünüyor.

Adsız dedi ki...

Aaaa geldimi nerede açıldı ama sadece guzellik olması kotu ya mesela sweatler falan yokmu ben çok seviyoru sweatlerini çunkuu
Heralde baska bir magaza daha acacaklar yakında ıcgıyım için en azından öyle umıt ediyorum :(

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Yok, açılmadı. City's e açacaklarmış. Yılbaşı alışveriş dönemi yaklaşmadan açmalarını ümid ediyorum :) Zaten tam açmak için ideal sezon.

Unknown dedi ki...

bence kozmetik yerine iç çamaşırı olarak pazara giriş yapmalılardı.
Çünkü türkiye de la senza dışında adam akıllı bir marka yok malesef.
Onların da koleksiyonu malesef sınırlı.
Bakalım ikinci mağaza ne üzerine olacak.

Shopp-ing-bag dedi ki...

ahh ne yollarla getirttiğim VS kozmetik ürünlerine kavuşaçak olmak nasıl heyecan verici benim için :)) bu arada ben de tam bir Heavenly fanıyım ve very sexy. Güzel yazı olmuş. teşekkürler :)

HERSHEYLER dedi ki...

iç giyim ile ilgili hiç bir bilgi vermiyor firma ancak la senza'yı getiren firma'nın ortaklığında açılıyor o yüzden ben pek ümitli değilim :) tabii belli de olmaz
bence mağaza sorunu yaşamazlar çünkü firmalardan biri shaya diğeri park bravo bath&body works için istinyeparktaki mağazalarını kapattılar mevcutları değiştirmeye acımıyorlar ;)

senem dedi ki...

bu habere sevindim ama bizde göremiycez herhalde hepsi birbirinden güzel kuzumm bayramın kutlu olsun :)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

H&M ya da Zara gibi buyuk bir yer lazim olur diye dusunuyorum ama dedigim gibi kendimi avutma yontemim. Zaten sitesinden siparis verebildigimiz icin, burada olabilecek fiyatlar yurtdisi siparise gore daha pahali olur diye de getirmiyorlar mi acaba? Cunku VS gibi bir markaya Turkiye pazarinin ihtiyaci var. O ayarda bir tek LaSenza var ki bence tek basina yeterli degil.

Bizi uzmesinler, getirsinler. Bu arada Lost dizisi yayinlandigi zamanki teori ureten tiplere donduk. :D hihihihi

Bakalim, belki de kozmetik bolumunun tutmasina gore karar verirler. Okul bitip full-time ise girsem daha guzel komplo teorileri uretecegim ama daha fazla cikmiyor simdilik. :p

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Ayrica, hepinize iyi bayramlar ve iyi tatiller kizlar... :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails