24 Şubat 2011 Perşembe

Nails of the Week - Haftanın Tırnakları :American Apparel "Peacock"

Süper uygun fiyatı, yoğun pigmenli yapısı, kolay sürüşü, orjinal şişesi ve süper renk seçenekleri ile favorilerimden biri.
Dayanıklılığı orta...

Bu renk koyu turkuaz renginde. Muadilini (bu kelimeyi bana hatırlattığı için Bilgen'e buradan teşekkür ediyorum) Claire's te bulabilirsiniz. Numarasını hatırlamıyorum ama Mugettho yazmıştı. Ayrıca kendisi Mac Liberty of London koleksiyonundan  "Indian Blue" rengine benzemekle birlikte Mac olan daha çamurlu bir renktir.


3 yorum:

nm dedi ki...

bu cok guzel bir oje hala suremedim ben ama, bayiliyorum :)) claire's 46 buna benziyor, ama bu cok cok daha guzel

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

ben bunu alalı 6 ay oldu ve daha yeni sürüyorum :) var bir şey bu renkte herhalde :p

Cansın Ekşi dedi ki...

Sanırım MAC inde böyle bi ojesi vardı.hos bi renk

visnetadindaa.blogspot.com

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails