22 Şubat 2011 Salı

Moda Demek Garipliklerin Toplamı Demek

Açık söyleyeyim, bu moda niyetine çekmiş pantolonlar, göbek üstü garip pantolonlar, kalda büyüyen garip torba gibi etekler, dağınık yataktan çıkmış saçlar ve akmış rimel ve göz kaleminin muhteşem uyumuna ve her ne kadar "moda kişinin kendine yakışanı giymesi" dense de popüler (moda!) olana laf ettiniz mi kendini bilmez ikoncukların, ikonbeylerin (çekmiş kısa kare pantolon ile süper nerd görünümlü olanların özellikle ve kendine straight erkek diyip de kadın gibi giyinenlerin, sen modadan ne anlarsınki laf ve bakışlarına karşıyım ve kendi küçük dünyalarında kaybolmalarını istiyorum.

0 bedenler giyer tabii ki, o sağlıklsız görünümlerinin üzerine çok yakışıyor haliyle. Peki madem böylesin kapa çeneni. Saygısızlığın, ezikliğin, kendi görüş ve zevkinden başkasınınkini kabul edemezlilğin alemi yok değil mi???

Neyse ben de süper garip bir dizayn yaptım. Hatta böyle süper uçuk, ne günlük ne de özel günlerde kullaanılamayacak birşey ben de yapayım dedim.

Yok yok bu yüzden yapmadım. Elimdeki eski gitar telini toparlayıp bağladım yer kaplamasın diye. Sonuş böyle oldu :D

Garip olmadı da aslında. Peri tokası gibi oldu. Antenli falan...

3 yorum:

demet dedi ki...

Çok yaratıcı olmuş ya =)

Gitar teli çok ilginç=)ilham kaynağına bayıldım=)

http://hayatmodadanibaret.blogspot.com

Archilemi dedi ki...

Çok dışavurumcu bir çalışma olmuş.:)Tüm enerjin fışkırıyor.Ben sevdim.

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

heheh :D hihihihi :D
müziğin soyut ruhu ile pazarlamanın maddi doğasının bir masal dünyasında buluşmasının simgesi :p
şaka bir yana hiç acımam takarım valla. seviyorum zaten böyle periili,elfli şeyleri... :D

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails