25 Şubat 2011 Cuma

Looklet Bölüm - 1

2 sene önce sanırım keşfetmiştim bir blog üzerinden ama hangisiydi hatırlamıyorum. Herkes biliyordur ama ben bir süredir karıştırmamıştım. Karıştırasım tuttu ve ben nasılım diye birkaç kombin yapayım dedim.

Kombin ustasıyım değil mevzu, sadece ben böyleyim diye yapıverdim. Malum ikoncuklara (üzerine alınan oluyor, yanlış anlamayın.Kendi giydiğinden başka herşeye kötü gözüyle, zevksiz gözüyle bakıp karşıt düşünce ve zevklere tahhamülü olmayan ve moda diye üzerine herşeyi geçiren kişilerder) göre zevksiz oluyoruz ama ben SADE giyinmeyi seviyorum ama makyajda sınır tanımam :D

Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails